Holder dig lige i baghovedet...
Men jeg kommer til at mangle en del stumper og så ligger der også det i det, at det er mit første "gør det selv" projekt.
Jeg overtog Boblen fra min mormor tilbage 1993 (hun havde haft den fra ny) fik dengang en til at renoverer den. På et tidspunkt havde jeg så brug for en langtursbil ('97-'98) og Boblen var efterhånden lidt træt igen (var måske heller ikke lavet helt perfekt) Jeg valgte så at skubbe den i "pit" men for 4-5 år siden fik jeg lyst til at kører Bobbel igen, men kom dengang til fornuft og købte en synet flot 61'er for billigere penge end hvad det kostede at renoverer den anden... men den jeg købte havde åbenbart været udsat for sjov og ballade... det viste sig at motoren ikke havde det for godt og bagbremserne var nogle KÆMPE trumler (måske fra en bus eller en russisk kampvogn) så jeg fik en til at afmonterer bagenden (motor, gearkasse, tromler mm) fra den jeg havde stående... (gearkassen blev dog ikke brugt) blev dog lidt sjov med 5 hulsfælge på forhjulene og 4 hulsfælge på baghjulene. Men en for dengang billig løsning.
Jeg har altså ikke selv afmonteret noget så jeg vil gerne se hvordan det sidder.
En hel bund med motor kunne jeg også nøjes med..
__
Min mormor er i dag 85 år og har 3 oldebørn (mine unger) og det kunne da være sjovt at oldemors eneste bil stadig er kørende og stadig i familien. (reg.attesten står stadig i hendes navn)
Derfor dette tåbelige projekt på en alt for "ny" gammel bobbel... vw 1200 årgang 1974 var en af de sidste sendinger der kom til landen og kunne kun fås i orange.... (SMC - Århus) og havde INTET udstyr, hun fik eftermonteret en el-bagrude og tankmåler.
Det var så lidt historie ;-)
VH Henrik