Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Træk mig nu baglæns ind i fugle kassen...

Tags:
No tags yet.

(permalink) BuggyMann Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Ja nemlig Bornholmer, og nu vil jeg gå op i værkstedet og svejse 2 nye bund filere og nyt ramme hovede på mit projekt, og jeg er bare pisse god til at svejse, syntes jeg da selv, hehehehehe ;-)

-------------------------------------------
bae9mortensen@gmail.com
Fra Midt på FYN ;-)
(permalink) Jan M181 Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Jeg viser ikke en svejsning frivilligt for den her forsamling, for så kommer jeg til at slibe den væk igen :o)
Men når der er kommet godt med spartel og noget maling er den oki..

-------------------------------------------
I´m drivning a legend
M181 1975
(permalink) nivolo Member
Skrev for 13 years siden | | | |

lige præcis jantelov. Jeg for da også ekstrem meget ris for den motor jeg er igang med og bygge af folk der er klogere end mig, jeg stiller da ikke spørgsmål ved deres kompetancer. Jeg er sikker på manden der selv bygger denne bil er enig i at svejsningerne ikke er for gode. Men der er åbenbart forskel på hvad folk må mene?

(permalink) Jan M181 Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Der er også forskel på hvem "man" er og hvad "man" kan tåle. Janteloven er bare så dejlig.

-------------------------------------------
I´m drivning a legend
M181 1975
(permalink) TeddyC Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Det er lige på sømmet Nivolo, der er nogen hvor man kan komme galt afsted, hvis man mener noget andet eller stiller spørgsmålstegn ved hvad de siger.

Men det er ikke det værste, det er det kor der efterfølgende skal bakke op, og som åbenbart tror man kan tillade sig at skrive hvad som helst og være fornærmede på andres vegne, når bare man mener det samme som klassens populære dreng.

Det var det jeg forsøgte at prikke til med min hængekøje kommentar, og i øvrigt syntes jeg at callook og fuchs fælge ser lamt ud, at sænkede busser burde køres i havnen, og at alle burde bygge turbolookers og male dem lyserøde.

TeddyC

-------------------------------------------
MTBmarselis

Reply

You must log in to post.