Alle er dog velkommen til at troppe op på dagen. I skal så bare selv sørge for forplejning. Vi starter grillen til jer der selv sørger for mad
vw type 1 1300 '70
vw type 2 13 window de-luxe ´66
Alle er dog velkommen til at troppe op på dagen. I skal så bare selv sørge for forplejning. Vi starter grillen til jer der selv sørger for mad
Kan man stadig nu og tilmelde sig spisning ????..
Mvh
Heine
jeg kigger nok forbi fredag aften hvis famillien tilader det
Lars
Så er der kun 5 dage til det går løs. Og jeg har lige set på dmi at de melder om 25 grader og solskin:)
Heine: Du kan ringe og snakke med stefan om det. Hans nr. står i det første indlæg.
Desværre kommer vi ikke, vi har kun hørt godt om jeres træf og ville gerne være kommet men bussen kræver lige nu alt fritiden hvis den skal være kørende til sommer.
2012 er vi klar.
mvh jesper
Håber i får et vildt godt træf og et rigtigt fedt vejr . kan desværer ikke selv deltage
mvh bruno
boierthorsen polstring
Så er der kun 2 dage til det går løs. Vejret bliver super. Så find bilen frem og kom til Starup og hyg dig med masser af andre vw-folk.
Hvor mange bliver vi?
Så er det imorgen det sker!!
her kan i se den nyeste opdatering på vejret:
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/regionaludsigten/ssjylland.htm
Lars_Vegas:
Det er svært at sige da folk kan troppe op på dagen. Men vi har ca. 76 prs. tilmeldt til spisning lørdag aften.
Disse skilte vil stå og vise vej når i når til Starup/Tofterup.
Smedebakken 16 er adressen på skolen, men det foregår på fodboldbanerne bag ved skolen. Der kan i komme ned via en grusvej som ligger ved åen ca. 150m fra skolen.
Går det helt galt kan i kontakte stefan på: 28951152
så er vognen klar glæder mig til imorgen
ses-auto
Mange tak for en super dag i går.
Hye
Selv tak for en super weekend. Det var virkelig dejligt med så stor opbakning til vores træf. Vi er næsten lige blevet færdige med at rydde pladsen.
Jeg vil gerne sige mange tak til alle de som har hjulpet til. Både småt og stort, det har været en kæmpe hjælp.
Billeder fra træffet kommer så hurtigt som muligt.
Vi vil gerne takke for en meget meget hyggelig weekend i det jydske western. Det er et rigtigt godt træf i har fået banket sammen, og vejret var perfekt !
Programmet er fint, lige tilpas så der er tid til at slappe af på pladsen også.
Vi har alle hygget os, og maden var super i år...
Tusind tak for i år - og vi kommer helt sikkert igen næste år..
Mvh Fam. Clausen
Tusinde tak for en hyggelig og i det mindste også afslappende træf weekend,super god tur til esbjer og ansager...
Der er bare et Minus....øllene er for billige,vi kunne ikke nå og drikke dem,lige så hurtigt de kom på bordet...men ølkassen nåede vist og blive tømt...tror jeg nok :-)
mvh
Heine Dalgaard
Herning
selv tak jeg vil også lige sige tak fordi der var så mange der kom og ville deltage til traffet og vi er klar igen næste år og vi satser stærkt på at det bliver samme weekend mvh Henrik fra team western
Hej VWestern team.
Vi fra BuggyTeamSyd vil gerne sige tusinde tak for en super dejlig weekend, stinkende varmrt men øl på køl,- godt gået drenge.
Vi ses 2012
VWenlig hilsen
BuggyTeamSyd
faldt lige over de her billeder på bilgalleri,
@L.Vegas : Fine billeder - kender du fotografen ?
/ Lars
Nej desværre! Men sys jeg kan huske der var en med et "rigti kamera" ;)
Men ja de er ski nogle skarpe og gode billeder!
Tak for dette link, tog faktisk et billed af ham, medens han tog et billede af min buggy.
Stefan
You must log in to post.