ja det er dine hjørner
de var hurtigt tilpasset så igen tak for hjælpen
type 1 85` 2110 oxy
harley custom bagger.tlf 20741811
ja det er dine hjørner
de var hurtigt tilpasset så igen tak for hjælpen
Super. Så er der da blevet brugt et sæt af alle dem jeg lavede og ikke kunne sælge ;)
det sparerede mig noget tid og uden stræk/krymp maskine skal der skæres
en hel del gange i kanten for at få rundingen
update
hjulende har fået dæk og blev prøvemont,de er ikke svejst endnu så ville lige se
om de kunne være der
skilte top fra bund og gik igang med rep i bunden,det er den originale og der er
kun 3 rep steder + lidt tyk samling under sædeskinder (54 år utroligt)
så i med lidt plade og af med skinderne for at få renset godt ud
fik sandblæst + primet og så på med dem igen
forstærkede bunden under skinderne så det ikke bliver et problem
mangler lidt små ting så er den klar til sandblæs
Det ser altså virkeligt godt ud det der, er du uddannet pladesmed?? Har du gjort dig nogle overvejelser mht farven på bilen når den skal males?
jeg er pladesmed uddannet fra mercedes (det gir en rimelig bund) ;-)
har tænkt på farven der er på dørende i samme matte nuance og hjul med
den grønne i center + cream hvid på fælgring
ville køre uden kapsler,men sætter nok dem man spænder under fælgen på
med sorte hjulbolte ??
Nå.. men det gør jo bestemt ikke arbejdet dårligere at du er pladesmed - grøn er forresten det nye sort! :)
den skulle egentlig ha været sort,er det så det nye grøn ;-)
ja nu ved jeg sgu ikke hva farve den skal være
for ##!/&#¤? da osse
Jeg har haft sort og nu har jeg grøn. Det der med farvevalg er skidesvært - man når at ombestemme sig en mio gange..
Hej Smed,
Super flot arbejde, og spændende tråd at følge med i.
Hvad er årsagen til de forstærkninger, du har sat under bunden? Normalt burde sædeskinnen jo ikke kunne gå løs. Særligt ikke efter, du har haft den taget af og sikret den med friske og gennem brændte svejsninger.
Mvh
Allan
jeg monterede forstærkningerne forbi pladen var revnet da jeg borede
skinderne af
det var bare en sikkerhed for at der ikke skal blive problemer senere
når den er samlet med cabine und alles
Jeg synes, at det er en meget fornuftig foranstaltning. - For når G påvirkningen nærmer sig 2, så rykker det sku noget i de sædebeslag (!) - Griin.
T
update
kom videre med fælg projekt
fik fingerende i et par 5,5 " fælgbaner fra et par ofrede sprintstars
(igen IGEN tak til sørenj)de passede perfekt
de blev blæst+primet før center blev sat i fælgbånd,de bliver først svejst når
jeg samler bund + top med skærme for at kontrolere frigang
er også så småt igang med luftindtag i bagklap,prøver kant til kant når de
bliver nøjagtigt sat op
så kryds lige lidt fingre derude
Det ser sku godt ud. Tak for sludderen i kælderen. Godt at se at du kom godt hjem med udsnittet.
selv tak (også for transporten)
det bliver godt når det først er svejst + rettet
det ser lige stort nok ud nu,men tror det passer når det er færdigt
fik også lige sat dæk på fælgende ,de er godt nok brede
det kan være der skal bygges en ny forbro :-( 80 mm ??
fed ide med de luftindtag!
tak syntes selv det er lidt anderledes +(cabklap=guld)
er da også kommet lidt videre
fik kørt bunden og forskærmene til blæsning/metallisering
det lykkedes mig endeligt at få torsionstængerne ud af bunden.jeg måtte
hænge den op i motorkranen og fylde røret med super6 før de gik fri
de er efterfølgende slebet/blæst + rustprimet og malet
update
luftindtagende i bagklapen fik jeg endelig taget mig sammen til at svejse
det gik sgu ikk så tosset,der var lidt opretning men det gik nemmere
end jeg turde håbe
bunden hentes hjem fredag,renses og så til maler
Rigtig fed idé de med luftindtag.
Ser super ud.
hva gav du for sådan en omgang sandblæsning??
fik en samlet regning på både blæs/metallisering
men mener blæsning er 900 for bunden og 400 for skærme
metalliseringen var ca 1100 for bund og 500 for skærme
det er også blevet kanon resultat
update
bunden er blevet renset + grundet/fuget i samlingerne
den er epoxy grunder (5 liter) og bliver blank sort senere i dag
er også blevet nød til at korte mine springplader da ingen ville bytte el
havde noget til salg
tog 50mm ud så de passer mine torsion stave
der skulle komme et læs stumper i ugen så næste weekend står der vw på
bunden er tilbage fra maler
fik samlet pedal opsætning med hovedcylinder + gearstang/stang i tunnel
der er nye originale kobling/gas/håndbremsekabler monteret
tectyl til den helt store guldmedalje og lyddæmpning skåret til og varmet i
pasform med bunden som jeg sleb med ridsesvamp for optimal vedhæftning
det er ikke til at flå af nu
Hold op hvor ser det godt ud chef...... savle savle