Super så vil jeg gerne futte sammen med jer (tror også at min super morgenfriske kærste sætter pris på).
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
Super så vil jeg gerne futte sammen med jer (tror også at min super morgenfriske kærste sætter pris på).
nogen der har et ca tidspunk til hvornår i rammer grænsen og hvor da vi er 5-6 biler der gerne vil følges med jer videre :-)
Michael
KanAlt
jeg tror vi rammer grænsen mellem 8,30 og 9,00 ca. os fra århus
termhlen er det padborg via motorvejen ?
yes det er det. du er altid velkommen til at ringe hvis i vil hoppe på vognen,
40852716
hilsen Chang
ps. det ser ikke så dumt ud med vejret i år håber at se en masse fine biler når vi køre syd på ;-)
vi triller allerede fredag formiddag, så er der nogen som kunne tænke sig at følges kan de slå på tråden. Lørdag tager vi en tur til wolfsburg
A-M 51225117
jeg regner med at køre fra Aalborg, Lørdag morgen ca. Kunne desværre ikke få det til at passe bedre...det ville ellers have været fedt at køre allerede Fredag.
Hvem kører fra Aalborg lørdag, hvornår regner i med at rulle. Kører 30 hestes vilddyr, så regner med 90-100 stykker derned.
Skriv eller ring på 40642368.
mvh
Søren O
Hop på vognen med os fra århus vi køre stille og roligt
God tur allesammen ! Kør forsigtigt.
vi kommer i kaffebussen igen i år!
det var jo en super god tur sidste år=0) ses lørdag
Så er bussen pakket.
Vi er 3 busser (split, bay og brick) som triller sidst på eftermiddagen fredag, kurs mod museet i Wolfsburg, hvor vi "camper" på P pladsen til Lørdag morgen...
Termhlen...
Vi er ca 8 biler fra Herning der hopper på i kolding på lørdag ca kl 7,20..
Vi ses
Jeg støder til med GTV'en et eller andet sted i sønderjylland, eller syd for grænsen lørdag morgen. Har meldt mig til Porsche klubbens trackday på Padborg Park fredag, så jeg bliver dernede og håber at rende ind i jer allesammen ;-)
Henrik (61670903)
Hej
Start fra Århus N er lavet om, til resteplads blankhøj lidt længer syd på mortorvejen
Da afkørsel Århus N er lavet om så den køre helt ind til Århus jeg holder der ved 06 tiden
Michael (61865953)
Nå, der var jo ikke rigtig nogen tilbagemelding fra nogen "Aalborgfolk" Måske har jeg været for sent ude...så vi kører til Århus fredag aften og følges med Århusfolkene Lørdag morgen (lørdag nat...;o))
@@Termhlen: Jeg (vi) regner med at støde til jer ved Blankhøj ved 6 tiden, Lørdag morgen.
mvh
Søren O.
Hej
lyder godt sozfun ja det er tidligt men når solen skinner er det ikke så galt
Vi er et par biler som køre til wolfburg mandag for der skulle det være muligt at komme ind på fabrikken og se at de laver en golf
Michel
Ved ikke om dette har været nævnt tidligere i tråden - ville hade at nogen kørte forgæves:
Hi Gustav
Caution! From now on the DFL May Cruise Madness will take place at the Burger King in Laatzen! The new location is just one kilometer away from the old one, also on Hildesheimer Straße but direction into town. If you come from direction Messeschnellweg/Trade fair, you have to turn right instead of left after the bridge in Laatzen. After 900 meters you will see Burger King on the left side of the street. We are looking forward seeing you at the new location! And like every year we will give away the "Car of the Night" award to the most beautiful, new aircooled Volkswagen of the evening!
For your sat nav:
Burger King -
Hildesheimer Straße 424 -
30519 Hanover -
Håber i får en kanon tur uden motor problemer, er ikke spor misundelig, jeg skal til Konfirmation i stedet. Første Hannover tur jeg misser i 10 år.
Holm (=)\I/(=)
God tur til alle jer som skal afsted, vi aflyste vores tur. Planen var at vores bus skulle være kommet fra maler 1 september, nu har vi lige fået den idag så weekenden bruges til at nusse bus så den kan komme på gaden.
mvh jesper
så går tiden jo med noget fornuftigt...
Nå vi ruller nu, vejret er perfekt, den blå er tjekket, tandbørsten pakket.
Glæder mig som en lille dreng!!
mvh
Søren O.
Tja sluttede vagt imorges kl 7.00. Jeg har hygget medat hente stumper som skal med til hanover. Mangler at pakke bussen samt tanke op mm. Skal lige til jubilæum her kl 19, men tidligt hjem. Skal jo være frisk til imorgen. Jeg håber at vi støder på jyderne et sted i tyskland.
hilsen Peter 31717970
ja solen er lige kommer op nu køre jeg 1100 km sol og en masse stumber og en tur til fabrikken beder bliver det ikke
vi ses dernede eller på vejen
Michael
så er det afsted.... og kan se at vejret er med os IGEN i år :))))