Fin motor du har der men,org. Okrassa er med oliekølesnegl.
Hvilken type krumptap er der mont?Hvad tørrelse ventiler?
Vh. FVEE.
Hej Jan.
Tak for snakken og oplysningerne.
Da den er med org. "Alfing" krumptap er det virkelig GULD du har der,
og en fin pris.Prøvede lige at Google Alfing som vi talte om,og som jeg fortalte
har og er de leverandør til Porsche se bl. foto af Autounion C racer.
Vh. John.
Hej John selv tak....super intt. læsning så må vi se om det kan friste nogen her i lille dk....mvh jan
En org. Okrasa 30hk der er lavet rigtigt bare kører og kører.Bjarne schæffer
fik sin en gang først i 60erne til sin 56er og har kørt over 600000km, de første
30år som hverdagsbil.Den har selvfølgelig været lukket op og kont. nogle gange,
for som alle VWer lever udstødventilerne/styr jo et hårdt liv.
SMC forhandlede Okrassa tuningssæt og blev det mont. hos deres forhandlere på nye biler bibeholt vognen fabriksgarantien.De første sæt kom i begyndelsen af 50erne
men den org. 25/30 hk krumptap kunne ikke holde,derfor lavede Alfing en der var speciel til VW og så var problemet løst.De er næsten umulige at finde i dag, og koster en KRIG.
FVEE. Tidligere montør af Okrassa hos VW.
Var i 1987 i forb. med Camberg på besøg hos Öttinger (Okrassa).
Okrassa er forkortelse af. Öttingers Krafttekniske Special Anstalt. Så ved i det.
Solgt?
Hej Klas den er solgt har bare glemt at skrive det....mvh jan
You must log in to post.