Jeg vil gerne melde mig på osse:D
Jeg vil gerne melde mig på osse:D
Jeg vil gerne melde mig til træffet...
Så fik vi også hoppeborgen med igen i år :0)
Så der er lidt mere for de små.. Så husk familien !!
- og tak for Spons' af hoppeborg til HF Service http://www.hfservice.dk
De lyder godt :-). Børnene kommer med hvis det ikke regner... Og konen kører i Baja. Så vi kommer nok med 2 biler i år
Jeg mangler stadig svar på hvornår man er små i tegne konkurrencen ? Eller rettere junior mangler svar :-)
Det finder vi nok ud af Erik.. Der jo også "store børn" ikk :0)
Maik den hoppeborg står indedørs.. Så skulle der komme et enkelt dryp, så kan de stadig hoppe løs ;0)
Hov..jeg kommer ikke, hvertfald ikke i VW.
Måske ses vi?
De sorte plader nåede ikke frem til Westy..og skat har jo fået nye 'brugervenlige' åbningstider, så det er fuldstændigt umuligt at nå forbi på en arbejdsdag
Splitbus er i dok og nok ikke køreklar til søndag.
R.
Nu skal fredag og lørdag bare overståes så man kan komme på vw træf for første gang i 2 år...=)
Vi sætter også en lille nem konkurrence igang ! Hvor man kan vinde div. Værktøj, Bilplejeprodukter, Osv.. Fra Facom, KS Tools, Stanley, Turtle Wax, Mekonomen, mf..
Så kom og vind lidt guf med hjem !! :0)
Jeg kommer og kigger. - Jeg kan iøvrigt kun anbefale folk at slå vejen forbi...
så er det sku imorgen det går løs... så kom forbi og få en fed dag, husk der er masser af plads inden for, og masser af lave for børnene. i kan jo lokke dem med sluchice, popcorn, computer, billard, fodbold, hockey og en hoppeborg så i lige kan få taget pusten fra dem...
ses curth
Ser frem til imorgen. Det hyggeligste træf i hovedstaden :-)
Det gør jeg også, Erik. Jeg tager Jetta nøglen med, dit banjo rat er desværre ikke nået frem endnu... Ses dér
Luksus Maik
Lige mine ord Erik :0)
-Og med sluchicemaskine, popcorn, computer, billard, fodbold, hockey, hoppeborg, tegnkonkurrence osv.. Så der også nok til børn og unge. Hvis der skulle komme et par dryp :0)
Ja,kom til træf,om det regner eller ikke regner,må tænke på det store arbejde der er lagt i dette træf,og hvis det regner,kan man jo ikke se,at bilen er godt snavset,så lidt godt er der ved lidt regn.
KOM KOM KOM KOM,SES PÅ BAGSVÆRDFORD:
Hilsen Claus Bendix.
Ford??? Der sq ikk nogle Fård der... Strictly luftkølede VW - og Porsche...:)
Regnen har også sine gode sider, f.eks. kan man så endelig finde ud af om ens safari ruder er tætte eller nyde at se regnedråberne perle ned af wax laget...:). Men nu er der altså også kun tale om nogle enkelte byger
Efter satellitkortet på vejret.dk skulle der kun komme 0,1-0,3 mm reng fra kl 8.00 til kl 16.00 i Bagsværd.. Så det håber vi på :0) eller slet ingen...
Så start nu op i morgen, og kom.. Det bliver en super hyggelig dag :0)
Glæder mig til at byde jer velkommen ved indkørslen.. Det er så fedt, at høre og se når de luftkølet kommer ned af vejen !! :0)
Gi' gas vi ses på Fortet...
Hej.
Jeg vil lige tilmelde Jimmy Skyttehave som kommer i sin Blomstret Transporter T3.
Jeg glæder mig helt vildt til i morgen.
Nu er udrykkerlejet smadret på min type 3er så kommer desvære ikke i luftkølet :-( men kommer da alligevel
Vi kommer med Cabriella ("orange" 1303Ls - 1973)
/Martin
Jeg kommer :-) Men bilen må blive udenfor..
Jeg og fam. kommer og hygger uanset vejret.........
Vi håber at se rigtig mange i luftkølet i morgen.. Selvom de har lovet et par dryp.
Men nu er det jo altså ikke skybrud de har lovet mens der træf.. ;0)
Har lige købt skumfiduser og mariekiks, så går vi i tørvejr under det store båltag :0) Hvis der kommer 5 min med regn....
Vi ses i morgen, til Københavns hyggeligste træf :0)
Ikke kun Kbh´s hyggeligste, men også DK´s smukkeste, børnevenligste og mest vandtætte!
Og vist nok også landets største 1 dags træf... Så bliver det nok ikke meget bedre.
Der er bus convoy fra Hedehusene i morgen kl 9.00!!!
Ses dér