Ses i morgen Curth ! (måske med lidt stumper )
Henrik
Ses i morgen Curth ! (måske med lidt stumper )
Henrik
Bilen er pakket med stumper, så ta' bare mønt med ;-)
Håber på lidt morgen regn så vasken spares. Ses!
Strålende solskin over Kbh. Himlen er blå, uden en sky i sigte... Yderst lovende :)
LIge kommet hjem efter en omgang 12 timers nattetjans, nu er det børnepasning og en lille lur med datteren om et par timer og SÅ er det træf
Der masser af sol hér i Bagsværd kl 07.20 :0)
vi glæder os til at se dem
mvh henrik og Lukas (2år) bor 2 min fra fortet
Tak for en super dejlig dag.. Og tak til alle jer der mødte op :0)
- ja der kom lidt regn, men vi kom dag igennem dagen med smil og glæde !!
Sidste bil forlod pladsen kl 17.20 :0) Det var Hr 1 plads, med hans pokal ;0)
Daniel
Beklager meget min sene ankomst, men det var desværre sådan landet lå...
Tak for endnu et godt træf på fortet. Hyggeligt som altid.
Men ærlig talt - hvis ungerne absolut insisterer på at skulle sparke læder bold, så lad dem blive hjemme! Heldigvis kunne skrammen på min bil klares med 5 x lakrens og efterfølgende polering... Surt og unødvendigt!! :-(
Henrik
Tak for en dejlig dag :-)
Jep, mange tak for en dejlig dag. Det var ski`hyggeligt, lige som det plejer. ses til næste år!
Tak for endnu en hyggelig dag i Bagsværd.
Hyggeligt at sludre med nye som gamle i VW verdenen.
Stort tillykke til de mere end fortjente vindere. Tak for slush ice, pop corn, snobrød og marsmellows :-) Tak for værktøjet :-)
Junior er træt og farmand ligeså.
Stor respekt til Curth og hans disciple. Fantastisk stort arbejde der bliver lagt for dagen.
Ser frem til næste års hygge på Bagsværd Fort.
Jeps, 1000 Tak for et dejligt træf! fedt i gider.. Jeg ville sgu gerne betale for at kommer.. Kommer næste år
Jesper
Jeg siger også tak for en dejlig dag, fik talt med gamle og nye venner i vores VW verden, stort tak til Curth og hans medhjælper for et rigtigt "hyggeligt" VW træf her i hovedstaden!!!, kommer gerne igen næste år..
Tak til Erik og Lau for transport til og fra Bagsværd fort.....
Desuden glad for at min 66 er kommet til en som er rigtigt glad for den!!!, ja den kører rigtigt godt....
Selv tak Michael og endnu engang tak for sættene. De bliver skattet :-)
Tak for en fin dag !! Et meget alsidigt træf må man sige !! , fik bla muligheden for første gang i mit liv, at se en hest med kun et øje .... :-) i hvert fald noget nogen i familien vil huske længe :-)
Tak for en rigtig hyggelig dag !
Hilsen Henrik
Hej folkens tak for et hyggeligt træf!
Der er en masse billeder her :http://www.copenhagen-aircoolers.dk/p/billeder.html#UploadBFT2011/1
I kan også uploade jeres egne skud der... :)
Tak til alle og ikke mindst Curth som står for træffet,det var hyggeligt som altid,
og stort tak til dem der stemte på min bus,som dagens bil,det er den glad for,ses igen til næste år på bagsværdford træf.
Hilsen Claus Bendix.
Tak til Curth og Co. for endnu engang at have stablet et godt træf på benene. Hyggeligt at få udvekslet erfaringer, historier og planer med ligesindede.
Mvh Michael
Curth is the man..... tak til curth og co...det var som altid skide hyggeligt......
også tak til dem der stemte på min gatlinggun udstødning..
I må meget gerne upload jeres træfbilleder !
Mange tak :0)
Er der ikke nogle der har lidt billeder fra Træffet.. Som i kunne smide ind på siden hér :0)
Bemærk at der er noget fra Bagsværd Fort Træf i det nye V-MAX på side 67 ;0)
You must log in to post.