melder sig så bare til på hjemmesiden og betale?,og kan man så se hvem der er passiv medlem og " rigtigt " Lem ? ;-)
melder sig så bare til på hjemmesiden og betale?,og kan man så se hvem der er passiv medlem og " rigtigt " Lem ? ;-)
jep det gør man, man udfylder bare indmeldes blanketen på siden.. men venter lige på kontonummeret.. skal nok skrive her når det er på plads
curth
Hej Ronnie
jeg kan alligevel nå at kigge forbi åbent hus på torsdag hvis du også kan nå det. Jeg tager noget hjul med til dig, så kan du lige kigge på det. Husk reservehjul coveren :)...
Ses Maik
Jeg kigger også forbi, har en lille gave med.... fra en svunden tid :-) til kaffe stuen.
Og nej det kan ikke spises :-)
Hej Curth !
Forsøger også at kigge forbi torsdag !
HIlsen Henrik
Scharling ; Vi vil se den på :-)
Ja.ja. skal nok prøve at krænge den på.......og ikke grine af mig!!
:-)
Højst pege fingre :-)
så er det idag vi holder åbent hus... så kig endelig forbi også hvis du bare er nysgerig.. det er gratis at kigge.. ses kl 19
curth
Husk mormors drømmekage Curth ;0)
Øv har aftenvagt, så lige en cool Type1 hvid med Fuchs'er blæse forbi i Gentofte, måske han var på vej til åbent hus ?
Det var nok Michael Berg
Hyggelig møde igen hos Albertslund pusherne :), dog ingen drømmekage, til gengæld julebryg og opvarmet værksted... Ses derud
Fedt sted!
kommende passivist.
R.
Helt sikkert et fint sted !
Melder mig ligeledes under fanen som passiv medlem !
Henrik
Tak for endnu en hyggelige aften i går :0) Og endnu flere lækre pølser ;0)
- og nu med lift i klubben ;0)
Husk Bagsværd Fort Træf d. 19 Juni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
You must log in to post.