hey Curth
mener du Værested eller Værksted, hehe
(det er vel lidt af hvert)
Godt at Type3Henrik er på!
R.
kleinbusronnie@gmail.com 42920053
65' Splitbus Doubledoor
68' Westy camper
hey Curth
mener du Værested eller Værksted, hehe
(det er vel lidt af hvert)
Godt at Type3Henrik er på!
R.
hej alle
så er der købt lidt pølser ind, regener med vi tænder glillen ved 18 tiden.. så får du ingen mad der hjemme har du chancen for at suge en slange.. husk værkstedet er åbent fra kl 16 allan vil tage pænt imod jer..
ses curth
Tak for en super fed aften :0) Kanon hygge med vw snak, og lure trix af hos dem der skruede på de luftkølede..
Ps hold kæft de tykke pølser var gode ;0)
Daniel
Hehe, den tykke pølse har jeg aldrig hørt nogen klage over ;)
tak for i aften
He he det sagde hun også igår
Tjaaaaaaa :)
Tak for en Meget hyggelig aften ;-)
ja tak for en fed aften.. og tak til hamse som stod for undeholdningen det meste af aften og tak til allan for de lækre pølser... der var ca 20 så der må være et par stykker der har sneget sig ind uden af have været medlem :-)
ses curth
Piiissstt... Har hørt der pølser på grillen i morgen igen... Sån' ca lige omkring kl 18.00 ;0)
- og håber det bliver lige så hyggeligt som sidst...
Kommer da lige forbi med lidt hardware til udvalgte personer imorgen :-)
Så skal vi se om jeg er blevet en bil rigere imorgen. Køber formentlig en 56 callooker i morgen eftermiddag, hvor der lige skal fixes nogen småting, og så skulle den være hurtigt ude...Hvis jeg når og få fat i Allan selvfølgelig, ang. trailer... :)
Lyder spændene Hamse :0) Den må med i klubben ;0)
Daniel
Nå curth... du er på røven.. bunden landen på øen i morgen. var det det jeg sagde... 14 dage :)
Lad os nu se om den holder i klubben om 14 dage ;0)
Daniel
jaja kom nu bare igang pølse lars.. så ser vi den 1 maj om jeg er blevet 3000 kr rigere
På den anden side.. Hvis Lars kan skrue, lige så meget som han taler... Sååååå ;0)
hey
allan og jeg holder simi åbent på værkstedet idag, vi er der nok ved 15 tiden, og til en kl 19 måske længre, vi skal jo lige have pølser før vi kører hjem :-) men ellers ring eller sms 26172817 så skal jeg fortælle om vi er der...
curth
hey
allan og jeg holder simi åbent på værkstedet idag, vi er der nok ved 15 tiden, og til en kl 19 måske længre, vi skal jo lige have pølser før vi kører hjem :-) men ellers ring eller sms 26172817 så skal jeg fortælle om vi er der...
curth
currywurst gruesse aus berlin ;)... ses naeste uge
Håber på at kunne nå forbi ;0)
Så var der pølser igen i dag hehe.... :0)
Ja fransk visit blev det til i dag. Håber du fik reddet himlen i hel stand Curth :-)