... Hej der ! har en pæn HVID bus fra 74. Har Kørt bryllup flere gange ! Skriv hvis det kunne være noget! type3henrik@mail.dk Hilsen Henrik
... Hej der ! har en pæn HVID bus fra 74. Har Kørt bryllup flere gange ! Skriv hvis det kunne være noget! type3henrik@mail.dk Hilsen Henrik
Hej - Jeg spurgte i December om et folkevognsrugbrød til leje den 30. maj. Jeg er stadig meget interesseret men er ved fejl kommet til at slette nogle mails fra folk. Er der nogen der har et til rådighed? :)
Hej !! Kig på adressen oven over !! MVH Henrik
Hej Rebecca123!!!
Har en præsentabel Bus fra 1974 som givet kunne anvendes. Du finder kontakt info andetsteds her på side 1. Hvad tid er det på dagen? Evt ring på mobil 61 36 95 98.
Med VWenlig hilsen
Lars
Hej
Er der nogen der vil leje en minibus ud i en uge? I så fald hvad ville prisen være?
Med venlig hilsen Michael og Charlotte
Hej Michael og Charlotte!! Ring evt. til undertegnede. telf. 61459430 har en bus med plads til 7 pers. Hilsen Henrik
Hej Alle
Er der nogen herinde der lejer en gul boble ud med chauffør i nærheden af Hvidovre d. 11/5-14 kl. 14.30 min søn SKAL kureres for sin Volkswagen/gul bil dille NUUUUUUU
PLEASE !!!!! (Konfirmationskørsel)
Mange hilsner til alle jer der ejer en VW :-)
.... Hej. Du skriver godt nok under leje af vw rugbrød, men søger en boble ;) ... Men ring evt. 61459430, jeg har et vw rugbrød hvis interesse !!
Vh Henrik
Hun skriver en tråd under Køb/salg at hun har fundet en bil :o)
Hej, åbner denne tråd igen, da jeg søger et fint stykke folkevognsrugbrød der kan køre min kommende brud og hendes entourage på 4-5 mennesker fra Kbh til Helsinge den 23. august.
Er der nogen herinde der kan henvise til nogen eller kender nogen eller lignende.
Venlig hilsen
Den hemmelige brudgom ;-)
Hej MåJegIkkeSige
Her er min bus, se under festkørsel (menu til højre)
Ronnie
jeg kan også hjælpe dig med denne fine bus
http://vwnettet.dk/topic/182784
Thomas
Hej Kleinbusronnie
Hvor befinder du dig i DK?
Kunne være int. i leje til vores bryllup 16-04-16 ved Kolding
Hej Reimo
Jeg er desværre 227 km fra Kolding, Skovlunde ved København.
Men der er en ret aktiv vw klub I Kolding, KGB (Kolding Gear Boxers), prøv at høre om de kan hjælpe. Eller Vw klub fyn.
R.
Hej alle!
Vi er et århusiansk par, der skal giftes den 30/6 2018 og i den forbindelse ville et folkevognsrugbrød være den ideelle transport fra Kirke (Beder) til fotografering (Aarhus) og retur til Beder. Jeg kan kontaktes på katrine.molkjaer@gmail.com.
Krydser fingre!
Vh
Katrine og Søren
You must log in to post.