Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Spørgsmål til Farmer

Tags:
No tags yet.

(permalink) Peterwings Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hej Torben.

Jeg ville lige spørge om der ikke var noget med at du testkørte nogle motore med centermonteret enkelt 40 mm kaburator. Jeg er interesseret i om du evt kunne fortælle mig hvordan det er gået? Jeg tænker på kørbarhed, økonomi mm.

På forhånd tak

Peter

-------------------------------------------
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
(permalink) Farmer Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Jow. læs alt om det på min hjemmeside,...... øhh, som ikke er oppe endnu.

Nå, det var en 40 mm Solex Kadron, på en type 1 motor. Sammenkogt: ja, det kan komme til at virke. Men motoren er bundhysterisk indtil den opnår drifttemperatur. Og det faktum, at man ikke kan købe karburatorerne alene, sammenholdt med mængden af reservedele og tid, som til ombygningen kræver, oversteg hvad jeg havde forventet. så vi gik over til ombyggede std 1600 karburatorer, som vi nu kan hive - næsten - lissåmeget effekt ud af. Og så ser det hele std ud.
T

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Peterwings Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Tusinde tak. Og undskyld min nysgerrighed.

Hilsen Peter

-------------------------------------------
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk

Reply

You must log in to post.