Med det mener jeg, overfladerust..
</a
Med det mener jeg, overfladerust..
der er mange rat biler i dk:) tror ikke det er noget problem..
men kan da godt se det måske giver problemer på længere sigt hvis du bruger den som hverdags bil:)
Det er op til sig selv om det dur. det dur vel ligesågodt som i sverige hvor bilen kommer fra..
Man skal bare være klar over at man har en bil, der forsvinder lige så stille.. også selvom man kommer bivoks eller lignende på.. processen er igang..
Men hvide bukser dur det ikke til :-)
jeg tænker sommerbil/hverdag og ikke andet... derefter kunne den slipes ned vel, og så køre knabstrup-style matsort?
Så hellere den her. Havde jeg pengene havde jeg været på vej.
Det Dur!!!
http://www.blocket.se/orebro/VW_bubbla_1953_33141904.htm?ca=17&w=3
mmm.. ja, Magnus som säljar har osse en Scwimmwageen(166) och en 11g soltagssplit (hvis han ikke har solgt den)
http://www.blocket.se/halland/Wokswagen_bubbla_1950_33134017.htm?ca=23&w=3
Eller denne her...
en gang rust altid rust , er metallet først iltet , er det for sent at redde det, uanset hvad du maler ovenpå - så det duer hvis bilen ikke skal holde til andet end at se smart ud i noget tid - til historisk emne , og god brugtvognsværdi - skal du ikke regne med det er vejen frem - iøvrigt kan man se de grimme reperationer som lakken gemmer - det er nok ikke så godt ;0)
You must log in to post.