Tilmeldningen er sendt. 1 voksen og 1 barn håber vi kan nå at spise med?????
Kan ikke finde konto nr.
Mvh.
Kim Søndegaard
20945585
Tilmeldningen er sendt. 1 voksen og 1 barn håber vi kan nå at spise med?????
Kan ikke finde konto nr.
Mvh.
Kim Søndegaard
20945585
Kan kun deltage fredag og 1/4 lørdag ;o)
Forespørgelse og tilmelding sendt til arrangør.
/Martin
2685 3166
Hvis man kun dukker op lørdag,for at lure VW'er.. Skal man så tilmelde sig ?? :0)
Du kan være der til kl. 18 For en tyver, mener jeg det er. Ingen tilmelding.
Jeg skal til Øen og bytte bil denne weekend. Så jeg tror da lige vi smutter op og hilser på, hvertfald om lørdagen. Vi fylder bagagerummet nu vi skal afsted alligevel :-)
SEES !
T
Jeg skal til Øen og bytte bil denne weekend. Så jeg tror da lige vi smutter op og hilser på, hvertfald om lørdagen. Vi fylder bagagerummet nu vi skal afsted alligevel :-)
SEES !
T
Vi kigger også forbi lørdag.
Ses
Dejligt at høre at I kommer forbi.
Vi glæder os til at se jer allesammen!
Kommer også en person. Men bestilte mad forsent ifølge hjemmesiden, men har dog fået en beskræftelese på bestillingen pr email... Så food or no food? :-)
Betaler ved ingang.
hilsen Per
Kigger forbi lørdag sammen med familien dog i vores hverdagsdunk.
Hilsen Bjørn
så er bussen klar =::::=))(((())==
Camp Curbgrinders er klar med hjemmelavede, customized skumfiduser til grillen!
Camp Bendix er også klar, eneste lille opgave der mangler at løses, er hvorledes der skal kunne køres i 2 biler på engang . Der er fortsat 5 år til den første fødte kan tage styrebrev :-)
Sidder i bussen og venter.....
Kan du ikke få sikkerhedsselen op igen???
Fik du besked Frosty? Maden er bestilt, så der er uden aftensmad til dig, men vi har køleskab til hvad du vil medbringe.
- Casper
Jeg har desværre først fri fra arbejde kl.19 lørdag - er det muligt at trille op forbi og hilse på efter kl.19 eller er det helt udelukket?
Erik sig til hvis du tør lade en jyde køre bilen ;)
Ellers er der altid Baja transport, han har en del erfaring i at flytte folkevogne....
Waehrens skal jeg tage trækket med op? kan ski ikke finde dit tlf. nr. send sms inden kl. 15.00 i morgen. ses :-)
Så er campingvognen koblet på og bussen er klar.
Vi ses i Lynge.
Er ked af at vi ikke kan komme med i år men en 40 års fødselsdag hos familie er desværre kommet i vejen i år, hvem spiser mine is ved broen i år?
mvh jesper
Jeg cruiser sgu også forbi et smut, lørdag