Wahrens ja fik email kvittering tilbage, og får nu ingen mad.... sulte, sulte, sulte....
Wahrens ja fik email kvittering tilbage, og får nu ingen mad.... sulte, sulte, sulte....
er du ved at afholde bustræf i Ebeltoft Gustav.....? :-)
Så skulle jeg da lige ha været forbi..!
Morten...
Håber at ku nå at skrue motor færdig så kommer jeg også i min nye bus
Jeg dukker også op :)
Var lige hurtigt forbi og hilse på...
Det tegner godt!! Hav en rigtig god weekend!
Pas på Swenskerne!!
Dejligt træf her på "øen" på (en dejlig dag), Ja vi kan jo godt når vi vil!! , talte med en fra belgien( T34) som syntes at vi alle kendte alle, ja det gør vi vel også (på en måde)..Tak til alle for en hyggelig dag.....Jeg takker alle for et godt salg af '"gammelt" guld....
tak for en super fed fredag aften med masser af kande sjov og kaffe med div :)))))
Tak for endnu et fantastisk træf i Lynge.
Specielt cruisingen med efterfølgende orienteringsløb er et rent hit !
Festen fredag aften i baren var nærmest legendarisk, der blev flyttet grænser :-)
Tak for igen et fantastisk træf ;-)
Specielt cruisingen med efterfølgende orienteringsløb, rigtigt GODT.
Og tusind tak Torben Stenkilde for liftet imorges da bil 2 skulle i garagen, det var guld værd tak tak ! Og endnu engang tak til Anne Mette og hendes kæreste for tilbud om det samme (bare omvendt), synd det ikke passede ind i logistikken. Dog sidste gang jeg tager 2 biler med, det er sgu for omstændigt :-)
Håber i havde et godt træf, det var da fint vejr i lørdags. Kunne desværre ikke selv deltage. Er det min og Peterwings tidligere bus som holder ved siden af Clausenvw? Det ligner den i hvert fald fald. I så fald kan jeg da se der var to af mine tidligere biler med i år.
Tusind tak for en hyggelig weekend,med super vejr Lørdag
Håber vi ser jer allesammen til Fyns træffet sidste weekend i August :-))
Mvh Fam. Clausen
Hej Alle - spec. arrangørerne ...
Tak for en god lørdag - fint vejr og ikke mindst et godt cruise
Birgit og Niels
Jep Steven. Den er go nok det er din "gamle" bay.
Hva faen!!!
Har i holdt træf uden mig???..... Røvhuller!!!
Takker også for et rigtigt godt træf, og tak til den person der havde en mad billet i overskud, så gik jeg ikke sulten rundt :-)
Et par billeder... SørenJ er bare så eftertragtet :-) og Scharling fortæller altid om sine fiske historier... og nej Makrellen du var der, men kan nok ikke huske det, fangede dig og Lübbe efter tissetur nummer 100.. og mig selv... ja mit navn forpligter :-)
Tak for endnu et supertræf. Stemmen er stadig ikke vendt tilbage og bilen fuld af fælge jeg ikke aner hvor kommer fra... :·)
En lille bøn: Kunne vi ikke næste år få lov at få lidt mere end 5 dage mellem Danmarks to bedste træf? Det kunne også være at vi derved narrede vejrguderne lidt.
G.
Superfedt træf, det var mægtig hyggeligt.
Super fedt træf:-)
Fedt at så mange har sendt billeder ind, der mangler jo stadig billeder fra siste år på den oprindelige Bugsfunny hjemmeside.. hehehe
Rasmussen's billeder har nogle af svenskerne kan jeg se, det sidste af den blå med røde dæksider, talte vi med.. den havde stået i en lade siden 1977, og kostede 2000 svenske kr. fælgene blev fundet i en container... billig fed bil:-)
You must log in to post.