Ser sq godt ud=) jeg har kun fået lavet lidt småting, som at få fuldsvejset lidt rundt omkring som kun var hæftet..=)
hvad angår syn så tror jeg ikke du får problemer. Heller ikke selvom du har skiftet karosse ud fra fiber til stål. Bilen er jo godkendt som ombygget tidligere, og det forsætter den jo så bare med. Jeg ville ikke bekymre mig overhovedet
Jeg tror heller ikke det bliver et problem, men tror nu den bliver kortet op alligevel for at gi den et federe look.. dog bliver den kun kortet 280mm..
Så fik jeg endelig brugt en eftermiddag på Rodden. så ladet blev skåret af og jeg fik lavet lidt af skelettet til den nye bagende :)
Hvis du mangler en rustfri stålskorsten til dit nye varmluftfyr, så må du lige sige til.
Jeg har en komplet og meget billig stående i Store Heddinge.
Jensh, din pick-up er fandme iorden.
MortenP er det en skorsten der går lige op eller er den til at smide igennem væggen? og hva skal den koste?
Jensh; du sq nået langt, den er blevet rigtig fed. Jeg glæder mig til at få bygget røven på min, nu når den ikk skal være pick-up længere :)
På den håndlavede tegning er der ingen hjulkasse foran......det er vel ikke lovligt?
Hjulkasse?? den skal have fritstående hjul med små skærme lissom JJ's på billedet herunder. den er synet som den står.
okay... det ser faktisk os godt ud med de små skærme. mega fed bil. glæder mig til at se den færdig
Ja JJ's er rigtig fed :) Glæder mig fandme oz til at se den færdig :)
er dine gamle fælge tilsalg ? altså spinstarsne :)
Sprintstarsne er Jensh's ved ikk om han har dem til salg :)
MortenP er det en skorsten der går lige op eller er den til at smide igennem væggen? og hva skal den koste?
Det er efter eget valg om det er gennem væg eller tag, men ring til mig og så kan vi snakke om det eller du kunne komme og se på den, der er jo ik´ så langt
22 79 01 32
Hvis man vil igang med en v rod med lad på, Skal man bygge den på en opkortet bund eller kan man få den synet på en lang også?
mvh Jimmy
det korte svar...ja opkortet,men prøv at gå ind på http://www.v-rodders.dk
der står de fleste svar ellers spørger du bare løs derinde
Fede projekter i begge har, det begynder at krible i fingrene for selv at bygge
Det bare om at komme i gang :)