det volvo fælg du har brugt hvilken volvo er de fra?
Aner det faktisk ikke :) det var nogen min kammerat havde liggende .
Lidt nye billeder. Klappen med louvres skal laves om da jeg fik lavet den i 0,7 mmplade, for helvede hvor det slår sig, så afsted og købe noget 0,9 mm plade og starte forfra :)
Det gør 0,9mm osse god fornøjelse, ser.... interessant ud!
Nej 0,9 mm gik meget bedre, det har jeg da lavet alt det andet i og det slet ikke ligeså slemt :)
Det ser godt ud og går da den rigtige vej :)
ja men der er lige et par dage endnu før den skal males :)
Hehe.. ja min når heller ikke at blive færdig før sommeren til næste år. Men så er der også ekstra tid til detaljerne
Så kom der skivebremse kit fra csp hjem til volksrodden :)
Så fik jeg en hjerneblødning og skar hele røven af den, den ville ikke som jeg ville så nu ser den sådan her ud i stedet :)
meget bedre..
Ja synes selv det hele flyder meget bedre sammen nu :)
cool..
nå man kan åbenbart ikke vise gif filer:(
så må jeg så bare skrive det jeg gør.
klap.klap.klap.klap.
hay det er sku da blevet godt den siste røv du har lavet
Tak for det syns oz selv det blevet rimelig godt efterhånden :)
Unik, ja det er en mulighed men gider ikke lave noget magen til andre hvis jeg kan undgå det ;) Men den lyseblå der er ALT for fed ellers :)
Unik, nu er den blå der bygget på en custom rørramme med en Mazda motor placeret foran.
Så selv hvis Hassan kan lide det, ville det nok være svært at få det til at se ligeså godt ud ;)
det var også kun til inspiration :)
Nej ville ikk kunne få den så flad i røven selvom jeg har en flad motor i :) Men ja det er godt med inspiration :) har luret på den mange gange også inden den blev blå :)
Hej jens, ja har været midt i noget flytning og så noget så er gået lidt i stå
Men skal snart i gang igen :)
Fedt nok den kom igennem syn, så du helt klar til sæsonen starter igen :)