Kan man godt joine det store fællescruise selvom man ikke er deltagere af summermeet 2011??
Kan man godt joine det store fællescruise selvom man ikke er deltagere af summermeet 2011??
Ja man kan godt deltage i cruise da.
mvh jesper
Super :) hvor mødes man udenfor eller inde på pladsen som ikke deltager :)
Vil sige tak for en hyggelig dag. Vejret gik over al forventning, lige indtil der var pakket sammen, så blev hanerne åbnet...
Jan_vw
Ser godt ud..:)
Lige kommet hjem fra Summermeet . TAK!!! For en super weekend. Det gør i godt . Også en tak til Stiller det bliver ikke bedre
SUPER FED lørdag! TAKKER!
Næste år tager jeg sq hele weekenden!!
Tak for endnu en perfekt weekendt. Jeg kommer også i 2012 igen nu skal maven lige ind på normal igen efter det gode mad som vi fik igen i år.Vh. Finn og god tur til den Franske familie som har ferie et år og skal køre ca 40.000 km i deres Bay. Kunne vi ikke lave et Link her på vwnettet så vi kan følge dem på turen ????? http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=da&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.dk&sl=fr&tl=da&twu=1&u=http://lacombimaison.over-blog.com/&usg=ALkJrhhc3aVwHfV8zaPniQ7pNoNHYbBdjQ
Jimmy And Leentje from Belguim, NICE NICE Perfect meeting GREAT food thumps up for the MIB crew we will be back
Thanks for feeling so welkom!!!!!!!!!!!!!!!!
Intet mindre end fantastisk.
Jo større træffet bliver - jo mere perfekt bliver det afviklet.
Et træf der i den grad focuserer på detaljer - i den grad oser af organisering og planlægning
Tak til alle de knoklende "MIBS" og deres familier -
Tak til Stiller og hans crew -
Tak til toiletfolkene (renere træftoiletter findes ikke)
Tak til alle dejlige træffolk.
Mange hilsner fra Ketty & Hans - Lone & Arne.
Stort tak til alle "MIB" crew og hjælpere for et dejligt træf, "med den store pakke" kom vi igennem uden at føle sult!, Stiller Du og dit crew er toppen!, Flotte premier til de mange vinderer, som sagt bliver bare bedre og bedre, det budskab er som jeg seer det kommet godt rundt omkring, Norge,Sverige,Tyskland,Belgien,Frankrig og måske har jeg her glemt nogle?....
Herlig tur hjemover mod sjælland i dejlig sol...
Drengene fra "KDP" siger godt gået!!...
bliver bare ikke beder mib, tak for en dejlig vigent.
i gjorde det igen - og endnu bedre end sidste gang - flot arbejde MIBBerer...
og der var nok flere udlændinge i år end sjællænderer ,(de har nok smidt bidetangen til pigtrådshegnet væk høhø) fedt at se noget nyt fra udlandet ;0)
Ja nu er jeg fra Amager og ikke sjælland. Men jeg synes at træffet er helt kanon og meget hyggeligt. Jeg har da planer om at tage til træffet næste år igen.
Henrik Hagen
Jeg kan kun tilslutte mig Lone. TAK til alle der har stablet dette fede træf sammen. Organisation,lokaliteterne, stemningen, bilerne, maden - det hele spillede bare.
Og dejligt med lidt international deltagelse, der var vist biler fra 7-8 lande.
Kæmpe tak herfra, og hold kæft hvad smagte det godt :)!
Ses til næste år/ Maik
Jeg vil også sige tak for en hyggelig lørdag, dog kom vi lidt væk fra flokken på kører turen. Så vi var 3 bobler, 3 buggyer og undertegnet gennem gågaden. Og bare se folk stå og vinke er skønt... skøn og køn tur. Prisen for vejret har været ok, rød i hele hovedet som jeg plejer, dog lige et større regnvejr efter Hobro og hjem.
Jeg kom til at snakke med nogen som også undrede sig over måden vi holdte på, sådan lidt spredt. Nu ved jeg godt det er svært for kommer der 40 eller 60 bobler osv.
Pænt og rent, det var det.
Hilsen Jan
Jeg skal nok tage mig sammen og smide nogle billeder, tror der blev taget 200.
Ib, du skal ud og skrue bus. For du skal vel med til Bugs Funny og vise flaget?
G. (sjællænderer? i eksil)
Billeder fra MIB
Nu kommer vi jo ikke til Øster Hurup for at gnide lårene af andre sjællændere. Rart at møde nye vwolk.
Men træffet kan kun anbefales.
/Klein
Sidder lige og kigger kalender.
Kunne godt tænke mig en dato for næste års træf. 2. weekend i juli er lidt vag eftersom juli starter i en weekend ?!
Så altså; er det 6-8 juli eller 13-15 juli ????
2. weekend i Juli, det hedder 13-15 hvis du spørger mig, men ved ikke hvad træf udvalget siger!
Altså 1 juli er en søndag, ergo er det første weekend i juli, anden weekend er 6-8 juli og træffet er 2 weekend, så er det vist skåret ud i pap he he
Så : 6-7-8 juli 2012
mvh jesper