er der forskel på ankerplader 1953 og 1964, ud over at hjulcylinderen sidder med to bolte på de tidlige?
jeg roder med nogle dropspinler hvor tromlerne rammer ankerpladen - det er ikke sket på min 64 type 1
Ring: 28118212
er der forskel på ankerplader 1953 og 1964, ud over at hjulcylinderen sidder med to bolte på de tidlige?
jeg roder med nogle dropspinler hvor tromlerne rammer ankerpladen - det er ikke sket på min 64 type 1
Hvis du ved det. Hvorfor ombygger du så ikke bare bilens forbremser til model 1964 ?
Betyder det der er forskel? Det er noget svært at tyde ud fra dit lidt hovski-snovski svar.
Spindlerne er noget kina-produceret haløj, så det var tænkteligt at fejlen kunne ligge i spindlerne, men målt i forhold til std spindler er der ikke noget der tyder på det.
Det er jeg efter er om ankerpladen er "dybere" ind over selve spindlen på de senere modeller.
Det er da ikke ment som hovski-snovski-svar.
Hvis du har erfaret at den type spindler ikke giver problemer sammen med bremser fra 1964. Så ville jeg da ikke tøve med at bygge om til den type bremser.
Det er da bestemt en mulighed at der er forskel på de helt gamle bremser med to skruer og på en fra 1964. Meen det er da et meget specifikt spørgsmål der næsten kræver at man selv har haft problemet. Og man har nok ikke udskiftet ret mange forreste ankerplader fordi de som regel ikke rustede på biler med styre/bundbolte fordi de altid blev smurt hele tiden.
Det er rigtig Frank. Lav den om til 1964,det er meget bedre og nemmere/ billigere medhensyn til res.dele
Enig. Det er et meget specifikt spørgsmål, men erfaring plejer ikke at være et problem her på siden.
De spindler jeg har monteret på min 1964 er CB-performance, og dem jeg roder med nu er kina-udgaven. Der er forskel på de spindler og CB-performance er der noget mere kvalitet i.
You must log in to post.