Ej Claus kan se du har fået safari i skal men tolke den med at den ikke må køre i regnvejr
Kenny
Vw T2 Early Bay Westy 1969
Ej Claus kan se du har fået safari i skal men tolke den med at den ikke må køre i regnvejr
Ha nej den må godt køre i regnvejr...jeg lægger bare en masse klude til at suge vandet :-)
Ser jo rigtigt lækkert ud Claus!
Var det svært at montere safari vinduerne..jeg har snart haft mine en 3 års, altså liggende på hylden.
God detalje at de er malet samme farve som bussen!
Skal der så POBA i ?
R.
Hej Claus
Wow, hvor ser den godt ud. Jeg får snart min Early Bay som der skal arbejdes på i vinter - så kan jeg følge lidt mere med i udviklingen af din bus :-)
FLOT FLOT FLOT er den sku...
puha.. fik vi så mange øl..
Hej Ronnie...
Ikke svært med en vejledning......og en ekstra hånd til at holde når der skal mærkes op :-) du kan få min vejledning hvis du ikke har nogen....
Lidt småting, lidt el og noget....og mangler også lige loft og sidebeklædning inden poba skal tilpasses....lige nu er den sat op i mit arbejdsværelse for at se hvordan den hænger sammen....der er også lige noget med hvor tyk plade i bunden der er plads til i forhold til pladetykkelse i loft....
Claus - ved ikke rigtigt - måske har naboen læsset noget af....eller
Hej
har set at i er ved at slagte den røde bay, er der noget tilbage af den ?
Har nemlig en træt "bagbro" , kender i standen på den som sidder på den røde bay ?
Har fået lov til at slagte en bay hos VagHenrik , men kender ikke helt standen på den før den er skåret af :-)
mvh B
tlf 51768102
Hej
Det ser sgu rigtigt flot og spændene ud over hos jer . Men har en undring om hvem er den heldige som får lov til at lave indtrækket til de fede busser ?
mvh boierthorsen
Boierthorsen - tak skal du ha....gammelt indtræk ok....og så nogle tæpper og noget så går det uden at betrække om :-)
Claus
tillykke med pladerne .-) den er super fin
vh caspar med den gule cab
Flot arbejde tillykke med den, glæder mig til at se den i real live
ses-auto
Skulle der ik sorte plader på sådan en fin bil???
Fed vogn!!
Kan se du har plads plads til flere bustræfmærker :-)
Fed Claus kommer i til MIB
Tror ikke at Claus i første omgang gider at vente et halvt år på sorte plader ... :)
Den er megaflot irl, en fin kombination af slikket toffee og fed patina. Tillykke med syn m.m.!
Og jeg håber vi ses på den historiske campingplads i Græsted :)!
bustræf 7-8-9-10-11-12 fedd!!!!!!!!
hehehehhe
vwoderwat du er altid online ;-)
superlækker..... :-)
Suder flot,den glæder jeg mig,til at se lidt tætter på,og måske røre lidt ved den.
PS. super fedt loft.
Så må det være tid jeg giver lidt update fra vores værksted....
Pakket og klar til sommerferie og lige en tur til stranden og grille inden afgang.....men men alle planer gik i vasken da vi blev påkørt bagfra og den rustne men stadig fungerende 75 bay blev totalskadet...øv
På værkstedet har splitbussen fået lavet straitaksel og flippet spindlerne og en anden motor er puttet i. Mangler stadig lidt tilpasning af det hele.....
Sidste nye er at jeg fik en 71 bay hjem fra Sverige igår. Planen er at den lige skal ha rettet lidt op på nogle svensker svejsninger, lappet et småhuller og så sminkes lidt. Så får den indretningen fra 75eren og så er den forhåbentlig klar til at tage over.....det bliver heller ikke en showcar.
Mvh Claus
Det är ingen svensk som har rostlagat den bussen från Göteborg, det är en polack!!!
Ha - okay det lyder som om du har set den :)))) men den var heller ikke så dyr :)))
Claus