Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  TÜV på skiver 5x205, CSP news letter.

Tags:
No tags yet.

(permalink) Bobby Green Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Fik CSP new letter hvor i man skrev at nu var der TÜV på deres skiver til de gamle 5x205 , betyder det så at de kan godkendes til syn her hjemme....?

-------------------------------------------
(permalink) Firkel Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hej, har du et link til newsletter eller kan du sende en kopi til mig.
Jeg har kigget på csp hjemmesiden, men fant ikke noget..

espen

(permalink) Farmer Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Så længe Færdselsstyrelsen ikke vil acceptere en TÛV erklæring som grundlasg for dokumentation, hjælper det intet.

T

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Den halvblinde Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hej de har vist haft hele tiden men det hjælper ikke da de ikke er godkent af vw.mvh poul

-------------------------------------------
http://cph-air.dk/

jagtvogn skouenby @ webspeed.dk
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 13 years siden | | | |

det tager heller ikke mange minutter at skifte til tromler , hvis man har et sæt til at ligge der er iorden, så det går nok uden godkendelse også, de fleste er en gang hvert 8ende år - i overlever det nok.

i skal jo nok alligevel til at skifte jeres forbroer , da den godkendelse heller ikke duer mere ;0)

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Den halvblinde Member
Skrev for 13 years siden | | | |

ja man kan jo bare sætte skivesæt på uden godkendelse på.feks fra usa og så skifte til syn.de kan kun være bedre end tromler .mvh poul

-------------------------------------------
http://cph-air.dk/

jagtvogn skouenby @ webspeed.dk
(permalink) Firkel Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Farmer; nu skal ikke min bobbel have danske plader på, men norske. Og i Norge ser man velvillig på TUV papir :)
Og skal jeg først have skivebremser fremme, så vil jeg have det godkendt i registreringsattesten. Min bil skal synes hvert andet år, så da gidder jeg ikke skifte til tromler hele tiden

Tilbage til tråden;
Nogen der har et link til newsletter eller hjemmesiden hvor man kan lese at de virkelig har TUV papir på 5x205 bræmser???

espen

(permalink) Farmer Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Okay Firkel. Den havde jeg ikke lige gennemskuet.

Men det er korrekt at CSP har fået deres eget TÛV på alle deres bremser nu. Førhen havde de kørt på Kummentat´s TÛV (som oprindeligt begyndte at lave dem, men opgav) Den licens er udløbet, og derfor, sammen med de nye krav til oprindelseserklæringer så de sig nødsaget til at få lavet en ny TÛV på deres bremser.
- Det er en kæmpe omgang idag, for firmaet skal være ISO 9002, 9003, 9005, og 9016 godkendt. Derfor har CSP lavet et datterselskab, som står for alle godkendelser, idet det ville være en næsten umulig opgave at få alle de ISO godkendelser i et handelsfirma, som har både walk in og internet kunder.

T

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Ghia-Henrik Sorø Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Jeg ved ikke om linket virker, men ellers findes nyhedsbrevet på deres hjemmeside.
Vælg Tysk, og klik på nyhedsbrevet. Der finder du det i arkivet.

http://www.csp-shop.de/mailings/nlarchiv/na.php?showEntry=0&selectedYear=2011

Mvh
Henrik

-------------------------------------------
Karmann Ghia Cabriolet 1960, VW T2 Westfalia 1970, 1982 Pickup

Reply

You must log in to post.