Holder øje omkring vejle
Holder øje omkring vejle
Jeg holder øje helt fra esbjerg til kolding mens jeg kører taxa
Tusing mange tak alle sammen...nu landet snart dækket ind :-)
Håber den dukker op
Hej Christian.
Jeg har lagt en efterlysning på forsiden på min hjemmeside, den bliver normalt også set uden for DK.
Håber bilen kommer frem igen.
Hilsen Jan
Holder øje fra Aarhus til Hobro og i området nord for Viborg.
Endnu en gang mange tak....og virkelig fed Jan du gider smide den på din hjemmeside
Har du smidt en efterlysning på bilgalleri?
Hmm nej det var måske en god ide det gør jeg lige tak
Det var så lidt, kan jo lige så godt bruge den.
Vi er her vil for at hjælpe hinanden.
Jeg kører som montør på Sjælland og øerne herovre, så jeg holder osse øjene åbne
Jeg kører som montør på Sjælland og øerne herovre, så jeg holder osse øjene åbne
Så gik første uge uden held :(
sjovt nok - når man ser det er dig der har svaret Westphal - håber man på det er et svar på at den er fundet - en uge er for lang tid til at den er blevet brugt til en lille hyggetur - nedern hvis DK er blevet et land hvor man stjæler veteranbiler , når man ved de er folks kæreste eje, håber virkeligt du får den tilbage meget snart.
Hej Bornholmer
Ja jeg havde sku også håbet at jeg kunne skrive den var fundet. Jeg tror hellere ikke på den bliver fundet mere nu desværre. Så vi skal nok alle havde GPS i vores veteranbiler efterhånden
Håber stadig det bedste. Vw verden er så lille i DK, at det skulle være mærkeligt hvis den eller dele fra den kunne blive solgt uden nogen fatter mistanke.
Hvis det sker er jeg med på et besøg ala den gang JOE fra Odense hentede hans stjålne ovaler hjem.
Hej Henrik
Ja det er nok rigtigt....ved ikke helt om jeg skal poste stel nummer og motor nummer her på siden??
Ja den sag kan jeg godt huske :-) og du skal være hjertelig velkommen :-) så rykker vi fandme hvis det ske
Var det også i Odense ?
Er det samme klovn, der er på spil igen ?
Nej , jeg mener at det var i Køge
Det er stadig en pissegod historie:
http://vwnettet.dk/topic/131245
Synes i at jeg skal efterlyse stel nummer og motor nummer også??????
ja - hva skulle der ske ved det - er der nogen der kopierer det, ejer du bare en ekstra bil ;0)
og nogen detaljerede billeder af bilen ville også hjælpe...
Det fede ved den gamle historie er da han skriver: Han fik valget,sig det som det er og giv mig nøglen til bilen og få tæsk eller meld dig til politiet og få tæsk.
for tæsk skal sådan en da have ;-)
Det var så 14 dage....uden nået nyt om min 1302'er :-(
Og Jeg holder stadig udkig og har sagt det til alle taxa chauffører jeg kender + et billede.
Mange mange tak