I år vil der være pokaler til:
Type 1
Type 2
Type 3
Buggy
Special
Peoples choice
flotteste motor
vw type 1 1300 '70
vw type 2 13 window de-luxe ´66
I år vil der være pokaler til:
Type 1
Type 2
Type 3
Buggy
Special
Peoples choice
flotteste motor
Så nærmer tiden sig sidste tilmelding... 2 uger endnu og 5 uger til selve træffet!
SÅ ER DER KUN 1 UGE TIL SIDSTE TILMELDING HVIS I SKAL HAVE MAD!!!
Hej.
Så har vi betalt, å æ begyndt å pak ....
VWestern hilsen
Ina & K!m
Så er der betalt, ser frem til en hyggelig weekend.
så er der betalt for mig vw_karsten og en kammerat, så 3 gange tilmelding
vi glæder os, håber sku vejret bliver lige så godt som sidste år
Det lyder godt og kan også se på kontoen at tilmeldingerne vælter ind i øjeblikket:)
Men nu er der jo også kun 2 DAGE tilbage
Så blev vi sgu osse meldt til:-)
Fam. Clausen melder klar :))
Så kom det gode vejr. Husk at selvom at du ik har fået dig tilmeldt til mad så er alle selvfølgelig mere end velkommen. Vi starter grillen fredag og lørdag til jer som selv medbringer maden.
husk det er i den kommend weekend det bliver en kanon weekend
Kan i så få bestilt det godt vejr! I har jo sidste år og hamle op med :) buggyen gider ikke være våd :)
Hva dælen Lars.. Jeg troede da, du var blevet "hærdet" siden hjemturen fra tåsinge træf sidste år(o;
Ja vejret lader jo til at det vil drille lidt. Men det er heldigvis ik meget vand der skulle komme.
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark.htm?by=6753
Hvad ville i sige til om vi kom forbi i en knap så gammel T3 bus for at kigge og beundre???
i er velkommen med vennlig hilsen Henrik fra traf udvalget
Så er det idag det hele starter. Vi glæder til at se rigtig mange fine vw´er.
Nu sørger i for der er kolde øl ikke? Sidste år måtte vi jo vente lidt inden de var kolde :)
Kolde og mange nok!!! lagervarer
Lyder godt! Vi ankommer kl 18.00 ca
Hvis vi da ikke er blæst a vejen på vej derned i det her blæse vejr
Jeg er så meget klar.. vi ses (o;
Tak for en hyggelig dag. Synd man ikke kunne være med hele weekenden.
Tak for et hyggeligt træf. Super godt humør og en masse flotte biler at se på. Og selvfølgelig tillyke til de flotte vinderbiler. De sad lige i skabet ;-)
Der var sku et hyggeligt træf... Der går nok lige et par dage før jeg skal have øl igen ! Vi er klar igen næste år.
Ja så er man kommet hjem til Amager og har fået pakket ud, men jeg takker for en dejlig weekend i det jyske. Et dejligt træf med fine biler.
Henrik Hagen