Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  type 4 motor pris

Tags:
No tags yet.

(permalink) Daniel Seidel Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hvad kan man forvente at en type 4 motor (plug and play ) koster for tiden?

-------------------------------------------
tlf 29879051
Ribe
Daniel_seidel@live.dk
(permalink) Michas garage Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hvis det bare er en sur 70hk kan man vel få den for og 6-10k men skal du ha porsche motoren så er det nok 10-25k

-------------------------------------------
Vw type 1 hotrod og 1966 karmann ghia cab
(permalink) curthhansen (kbh-2800) Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Ahh 6-10jern skal den vist være tjekket godt igennem og være i super stand, der er handlet mange type 4motor de sidste par år for en 4 - 6 tusind som har været i fin stand men marked bestemmer og der er ikke mange tilslag for tiden men 10 så ryger dem jeg har :-)
Curth

-------------------------------------------

tlf: 26172817
(permalink) warp Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Prisen er meget forskellig alt efter hvad det er du søger. Er det en gammel brugt uden garanti, en nyrenoveret, en nybygget, en tunet eller hvad? ...og hvilken størrelse?
Når du skriver plug and play, er det så i en type1, type 2 eller hvad? (for at ligge i en type 1 eller splitbus skal den jo ombygges en del)

-------------------------------------------
I love anything that goes fast enough to do something stupid in.
meanbug@gmail.com
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Du kan jo ikke lave en motor. Bore cylindre, skifte styr, ventiler og købe en ny knast med løftere for under 20.000. Hvis man så er så heldig at nogen af ens venner er maskinarbejdere og kan fræse/bore, så hjælper det jo også til at holde omkostningerne ned. Så skal man have fræset ventilsæder eller låne sig til værktøjet osv.
Ubetaleligt er det også at lave køleblik/blæserhus/oliekøler hvis ikke man har prøvet det før osv. Eller købe noget fra CSP- og gøre det færdigt.
Jeg solgte min 2054cc type 4 og den havde være "plug´n-play" hvis den skulle puttes i en Speedster igen, men nu skulle den i en type2, så var den ikke "plug´n-play" mere.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Henrik Harder Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Den her er plug and play. http://vwnettet.dk/topic/176789


Reply

You must log in to post.