Vi laver nok en endagstur ud af det lørdag, hvis vejret arter sig!
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm][/
Vi laver nok en endagstur ud af det lørdag, hvis vejret arter sig!
Bare kør alligevel ;-) Er det ikke en tæt bus?? hehe
Morten
Hej Morten
hvornår er der afgang ind mod Bogense ?
Mvh Michael
Ca kl 10.30-10.40
Vi er i bogense omkring kl 11.05.
Morten
hvem fra Østjylland eller Midtjylland skal derned - og kan ha træfklistermærkerne med derned - fylder en lille kasse på 10x10 cm og vejer ca 400 gr ;0)
jeg leverer dem gerne på adressen eller er klar til en drive by delivery på E45 - bare det er tætterer på end Fyn. ;0)
Hey, er der nogen der kommer fra Frostys by..er det Aalborg
Og kan de tage en del med for mig til Bustræf?
Det er denne dims:
http://vwnettet.dk/topic/181136
R.
Så kom PR-maskinen endelig i gang ;-)
PROGRAM:
FREDAG:
DER ANKOMMER BUSSER FRA FREDAG EFTERMIDDAG SOM DET PASSER IND I DERES PROGRAM.
DER KAN TÆNDES OP I GRILLEN, HVIS DER ER STEMMING FOR DET.
LØRDAG:
10.30-10.40 GØRES DER KLAR TIL AT KØRE FÆLLES TIL BOGENSE GÅGADE OG UDSTILLE OG EVT KØBE IND TIL FÆLLESGRILL.
13.30 CA KØRER VI TILBAGE TIL CAMPINGPLADSEN OG HVIS NOGEN VIL KØRER EN ANDEN VEJ HJEM SKAL DE VÆRE VELKOMMEN TIL DET :-)
KL 18 CA BLIVER DER TÆNDT OP I CAMPINGPLADSENS STORE GRILL TÆNDT TIL FÆLLESGRILL, RØG OG SNAK
SØNDAG:
10.30 CA SAMLES VI FOR AT VI KAN SIGE TAK FOR DENNE GANG OG ØNSKER FOLK GOD TUR HJEM :-)
Ib, det kan jeg godt.
Ja jeg formår desværre ikke selv at dukke op i år - men Morten får træfmærkerne , til en flad femmer i år. og max et stk pr bus.
Vi kommer nok fra fredag til lørdag. Jeg håber på at lokke min bus-ven med...
G.
33-34 busser er meldt til :-)
Jambo safari... bussen er klar til bustræf :). Og der er lige akurat plads til BBQ saucen og flankesteaks i køleren...
Villum på 4 år og jeg kommer også fra fredag til lørdag. Det bliver hyggeligt.
- Casper
Troede egentlig at Villum var Porschemand efter at han fik halvdelen af min samling.
Onkel G.
Han vil gerne have en af hver, og sågar en Jaguar E-Type, som far lige kunne lave på værkstedet. Jo du smittede ham:) Vi kommer over middag.
Gå hjem og pakker bussen,så den er klar i morgen,efter job.
Job ? Har da taget fri :-)
Skal dog lige have junior hjem fra skole før vi ruller.
Har lige skulle klargøre 2 busser, men nu er de vistnok
klar til langtur begge 2.
Ses måske på vejen i regnen :-)
R.
:-)
Kommer der nogen fra Kolding til bustræf??? Jeg har en baja udst. der skal denne vej?
Der er vist lidt mønt til benzin... Ses i morgen
Aflyst :)... Manden kommer forbi bustræf
Så skal vi lige skrue lidt luksus i westy...og så afsted.
VAR der nogen der kan komme forbi Frosty og hente en bus interiør del til mig og tage dæk med retur til Frosty..der gives selvfølgelig noget for besværet:-)
R.
Så fik jeg mig også tilmeldt bustræffet. Skulle lige være sikker på at vejret blev godt..
Jeg ønsker jer alle et rigtig godt bustræf, håber at få lagt lidt ferie så jeg kan deltage næste år, men lige nu står den på isbjørne, hvaler, bådture. flotte udsigter og jobsøgning. Har forlagt residensen til Nuuk for de næste 2-3 år, imens bussen står i garage hjemme i Faaborg.
Når jeg igen begynder at få lønkroner ind på kontoen er det min plan at få gjort lidt ved bussen mekanisk - hvem mon kan påtage sig sådan en opgave? Nye skiver/tromler, justering af frihøjde bag, evt. lille sænkning for, gennemgang af motor og hvad der ellers er af finde. Regner med selv at installere varme, nyt kompressor køleskab - kort sagt, hvis vi skal beholde bussen skal den være tip-top og lige til at bruge uden skavanker (ellers er den i fare for at ryge ud til fordel for en nyere Toyota ligesom den vi lejede i Skotland sidste sommer...)
Ønsker jer rigtig fint vejr til bustræffet, og regner med at finde en artikel i Stiftens netavis med overskriften "Besøgsrekord på Flyvesandet".
Tak til alle for et genialt bustræf. Humøret var i top og alle hyggede sig. Vi kommer klart igen til næste år og gerne i egen bus. Der må vi da være færdig til den tid ;-).
Jeg har lagt lidt billeder ind fra lørdagen på denne link til vores hjemmeside http://galleri.vwclubfyn.dk/#34.0
Fam. Svendsen takker for et super godt træf.
Hej
Mange tak for en god weekend i bussen´s tegn.
Tak til alle dem der kører en lang tur for at være med i kort tid.
Ligeledes tak fordi at I ville støtte op om en weekend med lidt trist vejr, vi er glade for at vejret ikke skræmmer jer væk ;-)
Vi ser frem til at se flere billeder for vi nåede ikke selv at tage mange :-)
Mvh Thilde og Morten
Mon ikke vi ses til bustræf#7 ;-)