Brianbhansen' Det er jo min 1966 Pick-Up, den er bygget af et professionelt firma i Sverige i starten af 90'rne som reklame-bil for hvad deres firma ku stå inde for' tror ikk der er de store problemer med at få den på plader i DK. Det eneste der er et spørgsmål er om ladet er stort nok til at den ka komme på gule plader ells skal den på hvide, men det gør mig absolut heller ingenting for vil helst ha den på hvide. Jeg er medlem af en Pick-Up Club inde på BG og der er der flere og flere der får deres Pick-Up'r på hvide plader, for så må mann ha personer på ladet. Jeg troede det var løgn, men den er god nok. Men så længe jeg har en Svensk kæreste er der heller ikke nogen grund til at gøre noget ved det, for hun har den indreg. i hendes navn som veteran og det koster den nette sum af 27kr (svenske) om måneden i forsikring og så betaler man 'Beskatning' på dansk vægtafgift og der ligger den på ca. 1500kr om året. c",) Har sendt mål på den længde/bredde/højde og vægt til en som arbejder i en dansk synshal og han meldte tilbage at det ikk skulle være noget problem at få plader på den i DK spec. ikk når den har været indreg. i Sverige så længe, det var oss ham der fortalte det med størrelsen af ladet ang. farve på plader. mvh