@ian - Det er også planen, jeg har fået 1 l. primer mere med.
Takker mange gange :)
Heavy Metal, Nogle Høre Det... Mens vi Andre Køre Det"
Aalborg - Flat IIII Garage
60664489 - Vis
@ian - Det er også planen, jeg har fået 1 l. primer mere med.
Takker mange gange :)
rigtig fint projekt. fik også min gule bobbel som 17 årig. og er lige blevet 19 og er gået i gang med min t2 bus :-)
Fedt fedt :)
Hvad så Mikkel skal du til at svejse :)
et i fuld gang :) men skal lige ud og kappe lidt pinde og smide i fyret, så man kan sidde i 18 gradersvarme og skrue ;)
Er det epoxy Grunnet den har fået efter sandblæning,sar godt ud.
Ja en to komponent svejse primer :) Takker.
forenden på bilen ved at være lavet, fronthjelmen har været monteret og alt passer, kofanger beslaget er blevet boret af og skal monteres op med hjælp af kofangeren monteret.
Har du svejt reservehjul bunden fast?
Nej alt er bare hæftet op få steder , både front og brønden sidder løst
Nå ok det er bare fordi at den kant af reserve hjulsbunden der ligger uden på skal stikkes op bagved der hvor du har skrevet 6.5
De bliver skåret glat med og punktsvejset og slebet ned :)
Så er jeg ved at kæmpe mig færdig, haha 1 maj bliver den vist ikke færdig men mon ikke til MIB summermeet så?
14 dage, så skal rusten være færdig ellers må jeg betale mig fra at få resten lavet gider ikke mere.
Motoren er en 1600 hvor med Bosch 009 fordeler, hvor der bliver monteret to empi 40 mm kadroner
lækkert projekt, har selv lige renoveret en 1303´er...
se den her.. http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/stylingprojekter/105374-bobbel_1600cc
Jesper ser sku godt ud? de fælge der, hvordan er udsvinget på dem?? :)
de er lige så skæve/ lige som før, hvis det er det du mener... så ingen udsving...
men rigtig flot stykke arbejde du får lavet der...
Okay det var hvad jeg mente, jeg takker mange gange, nu er lysten til at blive færdig lige så stille ved at komme igen!!
hehe. kender det godt, sådan nogle længere varende projekter kan man godt køre lidt død i..
Haha ja har ikke rørt rust siden 1 januar..
oki. der mangler måske meget rust arbejde endnu..?
Der mangler desvære en del endnu ja..
*så der endelig ved at ske noget mere, billeder kommer.
Fik også fælge idag, har et sæt brmér og så disse