:::::::::::
:::::::::::
40 ... 44 er nok lidt i overkanten, men kan sikkert dyses ind efter det.
Ellers prøv at søge efter et lille program der hedder jetting.exe. Et gammelt dos program, men data holder stadig i dag. Kan du ikke finde det må du lige smide en mail, så skal jeg sende det til dig.
http://powerforum.dk/viewtopic.php?p=168311&sid=b45957e308e670e49e1bb767b2d85e74
her er masser af info
http://vwnettet.dk/topic/170913
Hvad med dem her
Slap af, her har vi da en gnaven gammel mand der har forsøgt at samle trådene ..... kanon indlæg, må man sige :-D
den pdf. artikel der henvises til i powerforum.... det er en super artikel hvis man er int. i at lære og forstå hvordan dobbeltkarburatorer virker/indstilles.
Men for at svare på dit spørgsmål, så ville jeg personligt vælge et sæt 40mm weber eller dellorto, eller det sæt Brian linker til (superfedt setup!)
Godt indlæg på powerforum. Bortset fra at justere tomgang med motoren kørende på to cylindre.
Men det er vigtigt at man kobler de to karburatorer fra hinanden under justeringen. Dvs. man skal lige tage en ende af en af trækstængerne.
Om vi gamle ikke vil ud med "hemmelighederne" ? Joo¨. Men vi gider ikke blive blandet ind i andres projekter hvor folk ikke kan forstå at man er nødt til at starte forfra på en ukendt motor. Jeg gider ikke stå og forsøge at indstille to karburatorer på en motor hvor jeg reelt ikke ved om der f.eks. er kompression på alle cylindrene. Så jeg er nødt til at starte med at tage en kompressionsprøve og stille ventiler.
Det behøver jeg ikke på min egen bil.
Jeg har valgt et ny sæt 44 mm IDF, et spritnyt sæt til superpris igennem USA
You must log in to post.