Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  ::::::::::::::::::::::

Tags:
No tags yet.

(permalink) Lars4100 Inactive
Skrev for 12 years siden | | | |

:::::::::::

(permalink) SJN Member
Skrev for 12 years siden | | | |

40 ... 44 er nok lidt i overkanten, men kan sikkert dyses ind efter det.

-------------------------------------------
Med Venlig Hilsen
Søren Nielsen, Kolding
KGB Kolding Gear Boxers
(permalink) SJN Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Ellers prøv at søge efter et lille program der hedder jetting.exe. Et gammelt dos program, men data holder stadig i dag. Kan du ikke finde det må du lige smide en mail, så skal jeg sende det til dig.

-------------------------------------------
Med Venlig Hilsen
Søren Nielsen, Kolding
KGB Kolding Gear Boxers
(permalink) nissen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

http://powerforum.dk/viewtopic.php?p=168311&sid=b45957e308e670e49e1bb767b2d85e74
her er masser af info

-------------------------------------------
jnstyre@hotmail.com
tlf 27505174
(permalink) B_H Member
Skrev for 12 years siden | | | |

http://vwnettet.dk/topic/170913
Hvad med dem her

-------------------------------------------
Brian Hansen http://www.AIRRACERS.dk
20627996 brian.hansen@oncable.dk
54 oval, 911T/E 72, 411L 69
(permalink) SJN Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Slap af, her har vi da en gnaven gammel mand der har forsøgt at samle trådene ..... kanon indlæg, må man sige :-D

-------------------------------------------
Med Venlig Hilsen
Søren Nielsen, Kolding
KGB Kolding Gear Boxers
(permalink) Rasser Member
Skrev for 12 years siden | | | |

den pdf. artikel der henvises til i powerforum.... det er en super artikel hvis man er int. i at lære og forstå hvordan dobbeltkarburatorer virker/indstilles.

Men for at svare på dit spørgsmål, så ville jeg personligt vælge et sæt 40mm weber eller dellorto, eller det sæt Brian linker til (superfedt setup!)

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Godt indlæg på powerforum. Bortset fra at justere tomgang med motoren kørende på to cylindre.
Men det er vigtigt at man kobler de to karburatorer fra hinanden under justeringen. Dvs. man skal lige tage en ende af en af trækstængerne.
Om vi gamle ikke vil ud med "hemmelighederne" ? Joo¨. Men vi gider ikke blive blandet ind i andres projekter hvor folk ikke kan forstå at man er nødt til at starte forfra på en ukendt motor. Jeg gider ikke stå og forsøge at indstille to karburatorer på en motor hvor jeg reelt ikke ved om der f.eks. er kompression på alle cylindrene. Så jeg er nødt til at starte med at tage en kompressionsprøve og stille ventiler.
Det behøver jeg ikke på min egen bil.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Lars4100 Inactive
Skrev for 12 years siden | | | |

Jeg har valgt et ny sæt 44 mm IDF, et spritnyt sæt til superpris igennem USA


Reply

You must log in to post.