Har skiftet kaburater på min 1200 motor, nu går den sindsyg mærkeligt den spytter og slør store flammer, går virkerlig dårlig, hvad kan der være galt
Har skiftet kaburater på min 1200 motor, nu går den sindsyg mærkeligt den spytter og slør store flammer, går virkerlig dårlig, hvad kan der være galt
Start lige med at rens tomgangsdyssen og tjek for utætheder ved manifold
Hvad gjorde den før, hvorfor har du skiftet karburator ?
Er det en ny karburator eller er det en brugt ?
Hvad har du gjort for at sikre dig at den nye/anden karburator virker, før du satte den på ?
Osv-osv - find selv på flere spørgsmål.
Er det samme størrelse/slags ?
Den gamle for utæt. Har i andre en retur slange fra jeres Kabu og tilbage til benzin tanken ?
Utæt ? Så skift pakninger.
Nej ingen retur fra karburator. Hvad er det du har sat på ?
skriver lige hele historien skulle jeg nok havde startet med, men var på værksted og skrev fra min mobil..
den startet med at køre fint, men karburatoren var utæt, skulle bare havde den ud og køre derfor skiftet jeg karburatoren med en jeg bare havde liggende det var en karburator fra en industrie motor. men så begyndte den at køre meget underligt den spyttede og slog flammer. men så tjekkede jeg i et tilfælde olie standen, og den var lige steget med ca 1/2 ? kunne lugte det var benzin.
hvorfor sker det lige pluselig
tak på forhånd
Hilsen Ersin
Det er benzinpumpen der er utæt og derfra kan der komme benzin i olien. Det sker på motorer der har stået stille. Køb en ny.
Køb en ny siger du. En motor eller benzin pumpen
Pumpe. Og skift olie. Så du skal også købe et pakningssæt til bunddækslet. - Og olie. 15W-40 beregnet til blandede køretøjer. (diesel/benzin)
Okey pumpen , men er det ikke noget med at på en industrie motor er benzin pumpen anderledes end en "normal" motors pumpe
Det tror jeg næppe.
You must log in to post.