jammen brian ...det er nok den eneste bil de må røre lakken.
jammen brian ...det er nok den eneste bil de må røre lakken.
Så blev det også vintertid for Maik's Baja !! Vintersutter, og støvsugerslage som varmekanal til varme ham selv op under jakken ;0) hehe
Go' weekend alle Aircoolers :0)
Det kan godt være at de fleste luftkølet er kørt i vinterhi.. Meeen der sker stadig noget i klubben ! Bla flere der har flået deres motor ud, og igang med udskiftning af stempler osv :0)
Ps. ved ikke lige hvad Curth laver ;0)
Troede Allan ejede den?
Øhmm, nogen der har et Golf 2 rat el. lign. liggende, som jeg må låne til syn :)...?
Jeg skal prøve at høre dem jeg kender.. :0)
Daniel
Copenhagen Aircoolers stikker altid næsen frem ;0)
Brians vw i bilbladet Vmax.. Fra vores lille stand i Bella :0)
vwodervat:hvis min handel med nav på dba går igennem har jeg et golf rat
fra på fredag jeg kan ta med ind til dig eller hvis du har et sportsnav til golf
1/2 du vil af med kan vi også finde ud af et eller andet
ps havde lige glemt en aftale på torsdag så hvis vi kunne mødes i klubben
på næste torsdag istedet så napper jeg noget rust stop + undervogns beskyttelse
med ind hvis du har funder vdo uret
retro
(ring evt)
Hej Retro, det er fint med torsdag i næste uge. Tror den ligger sammen med giveren i camperen og den er i hi. Jeg må se at komme derud en af dagene. Ses Maik
Husk at skrive jer på julehygge tråden hvis i kommer i klubben d 20 :0)
http://vwnettet.dk/topic/185651
Daniel
Ohøj.. Kunne der være stemning for én gang Aircoolers torsdags-bowling, måske engang i februar :0)
Evt hos Ballerup bowling, det jo tæt på klubben ! Kan se at de plejer at køre nogle tilbud til ca kr 225.- For en steak med tilbehør og 1 times bowling..
Daniel
Hvor langt er du med din bil? Det er et stykke tid siden jeg har været forbi desværre. Her er lidt inspiration.
Hej folkens.
Jeg skal til at bestille et iPhone 4 eller 5 cover og har designet et med Cph air... Er der andre der kunne være intresseret!? Jeg bestiller i slutningen af ugen. Så smid en sms på 53745632. Prisen bliver fra 100 kr. og ned til 70 kr. afhængig af hvor mange der er på...
Her er et billede af designet...
Hmm sån et tror jeg sku gerne at Mathias vil eje ;0)
Daniel
4 eller 5
Bare en enkelt ;0) Nå gas.. det er en 4S
Så er iPhone appen opdagteret med nyt design og lidt ekstra guf! Så tjek din AppStore om ikke den ligger klar til opdatering ;)
Hvad så Setov.. Skal vi ikke snart se projekt billeder af den oval ? :0)
Hva' fan laver du så med den ;0) høhø..
Så der nye billeder på klubsiden Dennis ;0)
http://www.copenhagen-aircoolers.dk/p/billeder.html
Daniel
Så er den her. Vores App rammer Google Play! Hent den på din Android telefon: http://www.bit.ly/cphairandroid eller søg efter copenhagen aircoolers i Google butik (Google Play)
Kom meget gerne med feedback til martinlyder@gmail.com da jeg kun har en gammel htc hakkebræt at teste appen på...
Copenhagen aircoolers får nyt klubhus/værksted
Klubben i Glostrup er lukket da vi har fået nyt værksted. Vi flytter ind 1/4 på klubbens 2 års fødselsdag, men som sagt er der ikke klub aften igen før 1/4 skulle du have efterladt noget i klubben, så sig til da jeg stadig kan komme ind derude.. Adresse på det nye kommer senere. HUSK IKKE AT INDBETALE PÅ VORES KONTO FØR VI GIVER GRØNT LYS DA PENGENE ELLERS VIL GÅ TAB OG JEG KAN IKKE REGISTERET OM I HAR BETALT..
ses Curth
Tillykke!
Ses til foråret
R.