endelig...:)
bare det er i samme område eller tættere på...;)
Brian Hansen
60619011
earlybay 1968
endelig...:)
bare det er i samme område eller tættere på...;)
Stort tillykke til brugerne.
Det glæder mit gamle Cph. Airc. hjerte :-)
Hvor er det så??
Bagsværd... Var det ikke aftalt at den nye klub hus skulle være hos Scharling !!?
Jo Kew, men efter en prøveaften i torsdags, bliver det underligt nok nu ikke til noget !! ;0)
Bagsværd.. Det ik så centralt mere..:)
Det bliver super godt Og fint billede Claus..
Hej alle
Ja den er sku god nok, vi har fået nyt værksted. Og som flere siger ligger det i bagsværd, for nogle er det tæt på, og andre lidt længere, men sådan var det også i Glostrup, Hillerød motorvejen ligger lige ved siden af, og kommer man fra Roskilde så er ringvejen ved siden af, så nemt at komme til, næsten lige meget hvor man kommer fra, og jeg håber da ikke at afstand er med til at nogle melder sig ud, det ville da være ærgerligt, men uanset hvad så bliver det vores eget, hvor vi kan sætte vores eget præg på det, Info om værkstedet kommer når vi kommer lidt tættere på, jeg leger lige med at åbent flere dage, og evt en ny fast dag som ikke er torsdag... Men det arbejder jeg på... Info kommer når det hele nærmer sig.. Og Husk ikke at indbetale penge på kontoen, får jeg giver grønt lys...
Ses på det nye værksted 1/4 Curth
Brian det bliver så godt, at du ikke kan holde dig væk ;0)
Det tager 6 min mere fra hedehusene, end til glostrup siger krak ! Det kan din VW vil nok klare... :0)
Daniel
Det bliver spændende og se..:)
Fik nye sæder til min bus i dag..
Hvis jeg ellers har tid til det kommer den ud og køre i år, der bare lige et bryllup d. 18/5 der lige skal bruges penge og tid på..:) ses
Hvorfor en anden dag end torsdag..?
brian.. det handler om at jeg kun kan komme hver anden torsdag, og hvis det bliver en anden dag kan jeg komme hver gang.. det er skam den eneste grund.. og som sagt er det sikkert godt for nogle og helt vildt darligt for andre, men hvis jeg skal spare mig selv for bekymringer, sa er det her losningen for mig..
ses curth
jeg stemmer også for en anden dag end torsdag ;)
lyder fedt at i kommer til Bagsværd (min baghave næsten
) Jeg har en lukket trailer jeg kan låne på arbejdet, hvis der er nogen der skal have hjælp til transport fra glostrup til bagsværd (ikke biler)
henrik 29 72 65 62
Skal I have flyttet lidt der fylder meget så har jeg en big ass trailer eller to ude på arbejdet. Men det kræver trailerkort at måtte køre med dem ! :o)
-Mads
Der er jo også Roskilde havn hele sommeren om Torsdagen..
Onsdag og fredag er os no go fra min side af.. Tirsdag ville passe bedst..:)
Jeg har trailerkort hvis det er der skal gives en hånd med.
Tror der er styr på flytning af værksted og alt det andet, når det er tid...
Ellers tak for div. tilbud :0)
Daniel
Ellers siger i bare til Daniel..:)
Min trailer er 4x2 m
Er sikker på Curth nok skal råbe højt hvis der skal hjælp til :0)
Glæder mig til at se din bus Brian :0)
Nu må vi se hvor langt jeg når i år..:) for syntes godt nok der mange projekter + et bryllup..
Men alt rusten er snart lavet og har motor og alt andet.. Så det bare lakering og tid der mangler..:)
AArrghhh Dét er ikke til at holde ud, at der ikke er klubaften... Lad nu solen og det nye klubværksted komme til os.. Amen :0)
Daniel