Er der nogen cirka dato på?
Det hedder standard og ikke standart. Det sidste er en militær fane.
Er der nogen cirka dato på?
Jeg vi har værkstedet fra 1april klubbens 2 års fødselsdag men i får nærmere besked jo tættere vi kommer på. Der skal lige sættes istand og håber vi får gjort det inden ..
Ses Curth
Så kom Type3 rotten rigtig på gaden i dag.. Wooomm :0) Og den blæste ud over stepperne og ud af Herlev ringvej !! Folk måbede og én råbte er det et fly.. En anden, er det en raket!! NEEEJ... Det er en af tosserne fra Copenhagen Aircoolers, der pryler sin 1600 maskine.. PAS PÅ DER UDE.. Den flyver lavt !!!
Så jeg klar til sol og gti-arm. Mens Abba skråler Take a chance on me, i bedste 70'er stil ;0)
Cool maaan!!! Tilløk :-)
Blæret! Glæder mig til at se den i aktion :)
Sån et Laban 80'er gran ;0)
Dejligt at se et stk Type 3 i min carport.. Lige klar til at blæse et eller andet sted hen ;0)
Min allseason Typ 3 1500 N Variant er også lige flyttet ind i carporten :). Vi må da snart ud og køre en tur. Hvornår starter Roskilde havn sæsonen? Det kan da ikke være mere end 2-3 uger fra nu? Så der forår!!!
Vi vil ha' sol.. vi vil ha' sol ;0) Bliver spændene her d 15/3 ! Er det der de fleste vw'er kommer på gade igen :0)
Var ude at lufte bussen i går,det var super at køre i den igen.
Hvad med at starte sæsonen med en smut op til MIB´bernes påskehalløj (30.3)? Nogen der er friske?
Ingen? Vil godt lægge variant eller bus til hvis det kniber med at få bilen klar...
Marik Hvad er MIB´bernes påskehalløj (30.3)?
Jeg er på påskeferie så kan ikke.. Ellers var jeg frisk !!
Hvis der er nogen der skal der op og kan have mit body kit med (der er en nær ålborg der gerne vil købe det), så er der en skilling til benzinen...
Var lige fordi det nye klubværksted igen i dag.. Det skal nok blive godt :0)
Kunne næsten høre lyden af værktøj og dårlige jokes.. Samt duften af grilpølser ;0)
Så fik Curth og jeg lige brugt en halv søndag på at male værkstedet :0)
Så fik vi sat reoler op :0) og lidt andre småting.. Jo det går fremad !!
Billeder?
Daniel har billeder, jeg har været der i dag og bygge løs i 10 timer, men jeg har ingen billeder :-) men der er ved at være styr på det, elektrikeren skulle komme i næste uge og trække nyt strøm, så vi mangler kun at få varme situation på plads, men håber det lykkes inden opstart. Så glæd jer til jeres nye klubhus hos Copenhagen-aircoolers.dk
Ses curth
Hvad gjorde du med varme?
Er på vej der over igen.. Men skal nok smide nogle billeder op i morgen :0)
Lange du ved godt varme er til piger, vi drenge har sul på kroppen, så vi klarer den... Nu har jeg været dernede i 4 dage, og med lidt let bevægelse så går det :-) men måske der når at komme et fyr inden du ruller ind i hullet..
Curth
Så der billeder.. Billede 1 og 2 er fra inden vi gik igang.. Billede 3: Curth og jeg maler. Imens Allan napper en pils, og kigger på el-tavler ;0) Billede 7: Endelig kan vi lukke døren, så vi kan holde på varmen hehe.....