ser godt ud ,men er du sikker på at plastikmalingen ik bare fryser til is og ik tører i den kulde
ser godt ud ,men er du sikker på at plastikmalingen ik bare fryser til is og ik tører i den kulde
Det er fint tørt.. Der har også været varmekanon igang..
PS Hvis nogle ser en stor mariehøne i bagsværd ! Så er det bare Curth i hans nye ford ka i farven rød med sorte prikker ;0)
Så skete der lidt mere på det nye værksted, lørdag bliver store flyttedag, så skulle der sidde nogle derude der keder sig i påsken, kører vi biler og kasser fra Glostrup til bagsværd. Det kommer ca til at forgå fra kl 12 i Glostrup og allan og jeg vil være i bagsværd fra kl ca 8 da der lige et lidt der skal på plads.
Ses curth
Billederne vender lidt skævt men ved ikke lige hvad der skete
Jeg har tid,ved ikke om jeg har bil,men 2 hænder har jeg da,ringer til dig i morgen Curth.
Jeg kommer med trailer og hjælperå :o)
Det er super cool gutter som sagt er vi i bagsværd fra kl 8 til ca 12 så kører vi til Glostrup, så hvis nogen af jer kommer til bagsværd så send en SMS til mig så får i adressen
Ses curth
Lidt billeder fra store flyttedag !
Efter kørsel med div. varebiler, trailer, autotrailer og personvogne en del gange.. Kom også "næsten" alt Curth's habengut med.. Hvad der svar til en 5 værelses flytning ;0)
Er der folk der ovre i dag?? og må man snart få adressen at vide :-))))
Ja så er man på værkstedet igen, ham curth han skal bare han fylder for meget. Har kigget på hans lort til kl 2 i nat, han må ud, men jeg henter lige nogle flere af hans ting idag :-)
Tal for hjælpen igår til alle der var dukket op, den havde jeg ikke klaret alene
Ses curth
Smid da lortet ud... Det er jo bare gammel jern og glas..
Curth
hvornår holder i house warming? :o)
Hva' Lyder ?? :0) Køre denne bedere http://www.seriousity.dk/vwnettet/ ?
Vores egen Edition hehe..
Næh men den har en fungerene shoutbox ;)
Er det straffeboxen ?...hehehe...
Jep med kæder kors og det hele... Pisk til 400 og det er Allan der pisker... Så glæd jer.. Vi er lige ved at være der, så skal i nok blive inviteret, til en gratis prøve time
Curth
Og B&W håber at kunne levere Allans heldragt uden baller mandag ;0)
Og hvis de ikke kan har jeg selv nogle læder chaps med nitter en nætundertrøje og cowboystøvler
Haha hold kæft et syn.......
Du er nasty Lyder... Gu' ved om det er Setov og Dennis han laver ælle bælle om ;0)
Zed´s dead, baby, Zed´s dead...
Der er sol.. !! Ud og lufte jeres luftkølede :0)
Go' søndag Aircoolers