Og nu der sne og frost....:)
Brian Hansen
60619011
earlybay 1968
Og nu der sne og frost....:)
Daniel, ved du hvordan kvaliteten af jeres benzinslanger er? Står og skal have en halv meter til min nye motor. Er det noget I har på lager tror du?
De fås ikke meget bedere.. Og vi plejer at have de forskellige størrelse på lager !
Tjek denne tråd ang. åbenthus i vores nye klub omgivelser :)
http://vwnettet.dk/topic/188098
Og nu med gulv og lædersofa i skuret ;0)
Husk at det er på søndag at vi holder åbenthus :0)
Så er det klubaften i aften :0) det er jo rykket til onsdag !!!!!!!
Så der lidt nye klubfotos :0) Go' søndag....
Er der ikke nogen der skal med til vweekend d.9 august mega hyggeligt træf..:)
Hvad så Aircoolers.. Er i på ferie, eller kommer i forbi klubben på onsdag ;0)
Daniel
8 min og 29 sec lækker vw hygge :)
Kommer... Hvis det blir tørvejr :-)
og jeg kommer idag, og kasper en hue på så kører det.. jeg har fået internet så du skal arb hårdt idag. så du kan ikke blive hjemme
curth
Selvom det er et badekar, så vil jeg ikke have det bliver vådt (og beskidt). Ok, imens jeg kigger på internet, så kan du kigge på på min tænding og carb. indstilling :-)
Det er sku da ikke andet ind arb :-) du kommer bare så kigger jeg
Curth
Nej, det er jo hårdt at være så populær og samtidig høvding for sådan en flok VW-tosser.
HaHaHa...
Ja i tager alt min tid det er derfor jeg aldrig bliver færdig med noget :-)
Curth
Her er sku noget lukket .....
Du har vel tilmeldt dig vores SMS service på hjemmesiden så du ikke kører forgæves
Curth
Næææ. Den er jo under opbygning står der.....
Ja men i toppen står der SMS service tryk på den og du vil få en SMS når værkstedet er åbent
Ses gamle dreng
Done... Alt det nymodens tingel tangel....
Så er der åbent igen, bliv medlem nu af københavns fedeste VW klub! : læs mere på http://www.copenhagen-aircoolers.dk/
Jeg har været i klubben siden ca 18.15 og er her stadig :)
Info: Fra Oktober skifter Copenhagen Aircoolers værkstedsdag fra onsdag tilbage til torsdag. Dette skift da flere har ønsket at det blev torsdag igen !
Men vi er altså stadig på værkstedet om onsdagen end til Oktober :0)
Her ses en typisk dag på værket.. 1 skruer og 4 andre meget kloge ser på med gode råd ;0)
Der er ikke noget bedre end at se andre folk arbejde