Det er snart ikke den fede mere...;)
Brian Hansen
60619011
earlybay 1968
Det er snart ikke den fede mere...;)
Så kan der holdes varmen i klubben, og nu har jeg fundet noget der går kortere på literen ind Hamse :-)
Curth
Ja der er sug i sådan en fætter...:)
Altid godt med masser af varme i en kold tid :0)
Ja man er jo nød til og arbejde sig varm derude, indtil der bliver klunset færdigt om hvem der smider en 20 til varme...;-)
Haha præcis Brian de tror jeg er drengen med guldbukserne :-) lige ang at få malet fik jeg startet før dig...
Curth
Fedt, glæder mig sku til og se rusultatet...:)
Den bliver så hård den bus...
Kommer an på hvor gammel du regner med at blive Brian
Det kan der være noget om, det kunne være at jeg skulle gøre noget ved det næste gang han siger til mig jeg bare kan tage den med..:)
I har alle haft chancen.. I tog den aldrig nu bliver den lavet færdig og så kan i købe den... Men den bliver ikke billig :-)
Curth
Cool med den nye malerkabine :0) Fik selv afprøvet den i torsdags..
Curth vi køre sku til afrika i den bus til sommer haha ;0)
Hvordan virkede suget..?
Og er det helt færdig med filter og det hele..?
Daniel det skal vi sikkert du tager bussen så kører jeg min batmobil
Brian ja suget virket var lige en tur hos Baden Jensen idag og brænde 4000 af på lidt kabine gøjl...
I dag fik den 2k epoxy og 2gange filler så nu går det fremad :-)
Curth
Jeg køre gerne bussen ;0)
Må lige forbi og kigge i morgen, og så samler vi den på torsdag :0)
Ses ved grillen
Du har nøgle så du kigger bare løs :-) jeg kommer desværre ikke derned imorgen så der sker ikke noget igen før onsdag, og tror lige vi venter et par torsdage med at samle den :-) og når den er færdig kører du bare derudaf
Ses Curth
Ser sku godt ud curth...:)
Hvad farve skal den have..?
Og er der kommet mange ujævnheder til syne efter filleren er kommet på..?
Farven er jeg ikke helt sikker på endnu... :-) havde en ide men den er røget i vasken ... Og nej der var. Ikke særlig meget der skulle spartles så det gør maleren idag, så ryger den ud af kabinen og så skal alle delene have 2k og filler også så skal der maling på ...
Curth
Setov mat sort bliver den ikke, den bliver nok ikke skide nem at sælge hvis jeg skal af med den en dag... Også må jeg ikke for lange
Curth
Hvor længe skal den så stå igen inden den samles..?
Eller ryger Daniel på opgaven..;)
Det er daniels opgave :-) jeg skal jo male projekt nr 2 :-) nej mon ikke jeg selv også er nød til at skrue lidt sammen skal jo passe på Daniel han ikke bliver presset for hårdt... Men han gør det godt
Curth
Ja du jo nød til og få begge klar til sommer..:)
Det ville være syndt hvis Daniel ikke havde noget og trille en tur i en gang imellem...
Haha jamen han arbejder også hårdt så må se hvem af mig og Daniel der bliver først færdig... :-)
Curth
Haha.. Kan mærke at jeg fremover bliver nød til at komme og skrue en aften mere ;)
For nu skal der fanme nogle af Curth's luftkølet på gaden i år !!! :)
Daniel