Hørt hørt Daniel du har fat i noget af det rigtige.... Nu gider vi ikke glo på alt det gamle lort mere :-(0)
Curth
Hørt hørt Daniel du har fat i noget af det rigtige.... Nu gider vi ikke glo på alt det gamle lort mere :-(0)
Curth
Jeg skal nok hjælpe dig af med Porschen, mangler et nyt projekt når vi rammer efteråret. ;)
Lange du må drømme videre, den bliver hvor den er, jeg skal begraves i den. Nu laver jeg de 2 færdige jeg er igang med så kommer der rigtig porsche på værkstedet :-)
Ses curth
Det når jeg nok ikke at opleve...
Jeg har også rigeligt med Porsche, den står på en tidlig Ghia næste gang
Hehe nej Porsche beholder jeg... Ghia er et godt valg.. Jeg vil også have en men det skal være en t34 ... Men du får nok en før jeg gør :-)
Curth
Jeg er frisk på at give en hånd med på et at Curth's projekter...
Mvh, Henrik
Har lige været over og se på projekterne igen i dag sammen med Curth.. Og planen er at vi giver DEN MAX GAS i morgen torsdag.. :)
Rolig nu drenge pas på fiber skader
Tak for drive in burger.... De var super
Burgere??? Synes I sagde Hamburgere....
Hjemmelavede bøfsandwich på grillen så.. Gode håndlavet hakkedrenge, bløde løg, bearnaise og Engelsk sauce på brødet. Det er en Copenhagen Aircooler bøfsandwich:0)
Man bliver sku helt sulten.
De var gode :-)
Ja så kan du komme i klubben Scharling når rygtet går på aircoolers burger :-) du kan bare SMS aftenmads ønsker til daniel også krydse fingre :-)
Curth
Hvad med gule ærter eller brunkål - kan Daniel klare det på grillen?
Det må blive annonceret på hjemmesiden, så man ved hvor meget man skal spise hjemmefra...:)
Gode var daniels bøfsandwich ihvertfald...:)
Var der andre end Sharling der nåede at smage??
Pensionister blir jo ondskabsfulde så snart de ser en buffet....
Jønke jeg vil ikke sige der var problemer med ham, han når du nu nævner det, havde han godt et i blik jeg ikke havde set før, men kun når man kom tæt på ham...
Curth
Han er vist også blevet tvunget i noget Anger management stramajfletning, som han skal møde op til hvis han vil beholde sit mimrekort...
Kan med sikkerhed siger at der aldrig kommer gule ærter eller brunkål fra min side ;0) Meen meget andet kunne måske komme på Aircooler grillen !
- og Brian det var skrevet på vores hjemmeside :)
Daniel
Så var det jo derfor det vrimlede ind med folk...:)
Gud ved hvad det er på menuen imorgen :-)
Curth
Hvor kan man komme med ønsker..?