Ja jeg står klar i arbejdstøjet nu.. Hvorfan bliver du af Curth ? ;0)
loef@webspeed.dk 2860 Søborg Type 1 '67 One year only
Ja jeg står klar i arbejdstøjet nu.. Hvorfan bliver du af Curth ? ;0)
Der er jo nogen der skal sørge for mad og drikke ellers skal jeg jo høre på jeres brok
Curth
For alle medlemmer af Copenhagen Aircoolers, er der torsdag d. 18/12 æbleskiver og cola ;) Så vi kan julehygge lidt med røverhistorier ..
Er du ikke medlem endnu, så giv dig selv den glæde i julegave.. Hvis du melder dig ind på torsdag, gælder et passivt medlemskabet helt frem til marts 2016. Altså frem til marts for FREE !!!
https://www.youtube.com/watch?v=Vzlz7tCsofw
Vi ses
Daniel
Coca-Cola Zero ????????
Marts 2016 - det var ellers noget af et tilbud... Mener du ikke 2015?
Nej Henrik.. Medlemskabet gælder fra marts til marts, så man dec, jan, feb gratis.. Og betaler fra marts 2015 til marts 2016 !
Daniel
Må se om jeg når det i morgen. Håber jeg gør det inden at jeg rykker øst på :)
Hey Aircoolers ! Håber at I alle har haft en dejlig jul :) Der holdt desværre ikke en luftkølet under mit juletræ, så må selv spare videre op ;)
Daniel
Du må gerne låne min. Så bliver den også luftet :-D
Det også ligemeget du sælger jo hver gang du har fået en
Ventede kun på du kom med den Allan.. Ja måske jeg bare skulle gå over til gamle cykler, det må der også være en klub til !
Mikkel kan godt starte den op en gang imellem :)
Det ville være fint :)
Jeg laver nogle 8 taller i sneen ;)
Go' baghjul til vores afd på Bornholm ;)
Så er der igen lidt spændene Copenhagen Aircoolers VW i Boosted :) Denne gang Lyders Rustvogn ;)
Hele 7 siders kræs...... Så få januar 2015 udgaven i hus!
En af de få biler i klubben som rent faktisk kunne køre i 2014
Men i 2015 lange så går det løs... Så skulle der gerne være et par stykker mere på gaden :-)
Curth
Hvis Curth bare for 30% af sine færdig, så der 3 biler klar ;) - Og det skal nok komme !
Tak for opbakningen daniel vidste jeg kunne regne med dig :-) en er da færdig og 2-3 stykker tættere på ind de nogen sinde har været :-)
Curth
og hvis vi hjælper Daniel med at få en ud og køre så sælger han den bare
Bare rolig Allan, der går noget tid før jeg køber en........ Men møder mærkeligt nok op torsdag efter torsdag som aktivt medlem.
Daniel, Du har bare ikke det luftkølede gen i dig ;-)
Ved jeg nu ikke Henrik.. Her nu haft nogle stykker på de sidste 10 år, og kørt luftkølet hele året før i tiden.. Der er sku ikke mange der køre i luftkølet i frost og sne mere..
Så skal der satme ske noget i klubben i morgen.. :0)
Ses
jeg elsker at se folk arbejde,så kigger nok forbi
Det gør jeg også ... Så jeg kigger også forbi :-)