Så tager vi ud og æder flæsk..:)
Brian Hansen
60619011
earlybay 1968
Så tager vi ud og æder flæsk..:)
Æder flæsk Brian ?? :0)
Daniel
Du skrev at der skulle ske noget i klubben i morgen, så skrev jeg at vi skulle ud og æde flæsk med eastcoast Oildrippers..:)
Og ??? ;0)
Var det godt så...
Filebænk/arbejdsbord i stål købes
Har du plads til det der hjemme lange...
Curth
Jeg har fået mere plads på mit værksted
Go' stemning lige fra morgenstunden....
Haha tror lige du skal høre med chefen ... Jeg snakkede med ham igår.. Puha han må have mange børn, han var godt nok stram i det
Curth
Han er dejlig stram ham Pølse-Curth
Skal det være en to meters Længe ? ;)
I kan godt glemme jeres filebænke... Ellers får ordet pølse-Curth en helt anden betydning :-) og den vil i ikke smage ..,
Curth
Tror at Lange vil gå langt for den filebænk ;)
Hmmm kommer man så over filebænken når der skal deles pølse ud...?
Jep og man får både pølse og filebænk med hjem ....
Curth
Uha... Kun en tåbe frygter ikke Curth's pølse(r)....
Lange hvad tid er du i klubben i aften? Så du kan hjælpe med at slæbe den filebænk af du har købt hos mig.....
Ahh ved du hvad jeg spørger lige Curth om han kan give en hånd med, han har trosalt trailer-kørekort
Blot til info: Curth og jeg er ikke i klubben i morgen. Så man skal nok tage madpakke med i stedet for torsdags-pølser ;0) Og ved ikke hvornår der er nogle der åbner !
Håber på at selv at nå forbi efter kl 20.30.. :0)
Jeg er der nok heller ikke før ved 20 tiden...
Jeg kommer hellere ikke
Jeg når desværre alligevel ikke forbi :(
Så er det satme torsdag i morgen.. En hel aften i de luftkølets tegn uden fruen ;)
Daniel, der går vilde rygter om at Du har overtaget Ørkenrotten? Har det noget på sig??
Det har jeg også hørt... Det noget med han havde grillet pølser i 4 år for klubben så bilen var en flids præmie .. Men ved ikke om det har noget på sig ...'
Curth