Måske var det bedre hvis han fik "Sorte slyngel"?
Måske var det bedre hvis han fik "Sorte slyngel"?
Har været i H.C Ørstedsparken på aftenvagt i en længere periode.. Må sige at det var en anden slags pølser der skulle håndteres, men det var kontant afregning hver gang....... Så blev der råd til luftkølet igen :) Og jeg glemmer vil hurtigt de aftner eller?
@Daniel: Skal jeg tage nogle skæreskiver med, så vi kan få den tagchoppet?
Jeg er sikker på at Curth er til at handle med, hvis han kan få lov til at fiste lidt?
Det eneste der skal choppes på Ørkenrotten er undervognen ;) Den skal slæbe sig hen over asfalten som en skovsnegl wup wup
Hvad skal der laves ved den? Er der noget rust i?
Det rust der er betegnes som patina.. Så der skal bare gejles og smides til jorden LÆSER DU MED LANGE ;0)
Er der justerbar forbro på?
Hvis det er bagpå du er i tvivl - så vil jeg godt hjælpe.. Altså bagpå bilen og ikke HC ørstedparken....
Skal nok hjælpe med sænkningen, men skal nok bruge en filebænk før det kan lade sig gøre!
Haha ja det er jeg næsten klar over Lange.. Man kan vil næppe smide den til jorden uden en filebænk ;)
Nej det ved alle da...
Øhhhhh hvad tid spiser vi idag mor(Daniel) og far(Curth).
Jeg er der nok først 17.30.. Ved ikke med Curth
Ja så siger jeg tak for mad, det var sku godt og se jer igen drenge.
selv tak klaus.. god at se dig igen..
curth
Uha Curth, har der været problemer med synet?
Det er fordi i stiller så mange spørgsmål hele tiden, så kommer der farver for øjnene .. Så ja
Curth
I lige måde, godt at se dig også :)
Holder vi lukket imorgen?
Nope aircoolers holder aldrig lukket ... :-)
Curth
Awesome... Som de unge siger...
Lukket Henrik ? Der er en Ørkenrotte der skal ned på gulvet, så husk arbejdstøj. For jeg kommer desværre ikke, så dig og Lange kan bare gå i gang ;0)
Daniel
Så tror jeg sku at bror og jeg kommer og spiser pøller.
Ses Klaus.
Kommer ikke iaften