Jeg kunne godt lokkes, hvis jeg ellers har noget der kan køre...
Men vi skal da også have vores åndelige vejleder og store forbillede med?
Jeg kunne godt lokkes, hvis jeg ellers har noget der kan køre...
Men vi skal da også have vores åndelige vejleder og store forbillede med?
Bare rolig Henrik, jeg har søgt om udgangstilladelse ved konen - afventer afgørelse...
Jeg er mere nervøs for vores allesammen fejedreng/vicevært, han er jo ikke så meget til det sociale
Haha...
Jeg binder Curth fast til sædet..
Måske vi kan lokke Klaus med og kære i hans fine splitbus :) Og en mere hvi der er flere der skal med.
Men tænker at vi skal så mange som muligt ned til Vallø Camping "Køge" i år.. Var mega hyggeligt til vweekend sidste år, og Mathias og jeg skal helt sikkert der ned igen :0)
Ja kunne man bare sætte hele sommeren af til træf,kunne det være fedt,men konen siger at jeg også er nød at høre på deres behov,og da de er 4 mod 1 kan det ikke blive til mange træf,og nu har vi også fået hund,og den få de nok også på deres side.
Er der nogen der skal med til Swap meet i Holbæk på søndag.. Bornholmer Mikkel og jeg køre fra klubben der op :0)
Daniel
Ja er der nogle der vil med. Det ville være hyggeligt. Jeg kommer over for at hente min bobbel, så den kan komme med til Bornholm :)
Har desværre for travlt, så skal arbejde. Det ellers rigtig godt deroppe, specielt i det her vejr..
Vi køre fra værkstedet søndag kl 9.00 !
Der kan godt være kø til og komme ind deroppe, det bedst og komme bagfra over landet/munkholm broen end fra motorvejen..:)
Jeg kunne godt lokkes med derop - vil se om ikke jeg kan være på værkstedet inden kl 9
Sker der noget spændende idag - eller skal man lægger turen forbi Roskilde havn i stedet?
Møsmøs...
Der sker altid et eller andet.. ;)
Slanger og klumper - fås ikke bedre....
Længe jeg bliver nød til at springe Holbæk over, er møg forkølet..
Daniel
Skulle der være en i klubben der ligger inde med 2 stålfælge 4,5" i 4x130 ? :)
Daniel
Hvem skal have Copenhagen Aircoolers bagrude stickers med ?
Længde 50 cm x højde 10,9 cm pris ca 64.- pr stk.
Jeg bestiller snart, så skriv lige i hvad farve.
Ingen der skal have klistermærk til bagruden ? Syntes at der var flere som gerne ville have med for noget tid siden..
Hov - det havde jeg ikke set. Lad mig få 2 stks....
I hvad farve Henrik.. ?
Øhe... kan man få det med gennemsigtig baggrund? Ellers sort skrift på hvid baggrund...
Det er sån en proff stickers.. Det er kun teksten, altså kun det sorte på billedet :0)