Hej Daniel , jeg vel gerne have et med, det skal være Hvidt , du skriver bare nå du skal have penge, super fedt.
1965 Split bus 13 vinduers delux
clausbendixhansen@yahoo.dk
Hej Daniel , jeg vel gerne have et med, det skal være Hvidt , du skriver bare nå du skal have penge, super fedt.
Fino Claus :0)
Henrik skal du bare have i sort skrift så ? :0)
Ja tak ;-)
Daniel: 1 stk i sort
Claus Bendix: 1 stk i hvid
Dennis: 1 stk i hvid
Henrik K: 2 stk i sort
Så kom der sørme stickers i går :0) Har købt et par ekstra, hvis der er en der mangler..
Daniel
Super. Hvordan får man betalt? MobilePay??
Tager kolde kontanter med i klubben ;)
Jeg stiller en sort papkasse der over, så kan man tage det man har bestilt og ligge penge. Med mindre jeg er der :) Er der nok først 19.30-20.00 på torsdag.
Er der nogle i cluben torsdag midt på dagen,da jeg jeg ikke kan aften.
Jeg kommer ikke torsdag
Jeg regner med at være der fra ca kl 11.00 og et par timer frem :0) Og kommer så igen om aften..
Er klubaftenen rykket til om eftermiddagen på torsdag?
Nej.. Der normal klub aften ! :0)
Hej Daniel ,jeg kommer lige ned og betaler det jeg skylder dig torsdag formiddag ,hvis det er ok.
Det er helt okay :0)
Jeg nåede desværre ikke forbi idag... Det er vores tur til at have Svigermor...
Sådan Claus :) Ser godt ud..
er der træf på fortet i år? (krydser fingre)
Desværre ikke som det ser ud lige nu Henrik..
Men måske jeg for stablet noget på benene efter sommerferien...... Der skal lige falde nogle ting på plads, men så er det et andet sted end fortet.
Daniel
Er der nogle der skal til Græsted Veterantræf ? Jeg regner med at køre der op på mandag.. Ser hyggeligt ud :0)
Daniel
Nogen herfra der tager til BUB?
Er der torsdags pøller i aften?
Nils
Nogen der skal med til Boosted Træf i morgen aften? Jeg triller der ud efter arbejde kl 17...
Hos KJ Biler og Motorcykler
Søndre Ringvej 33, 2605 Brøndby
nogen der ligger inde med 2 komplette seler til 1303 cabriolet, skal til syn i morgen og mangler dem rimelig meget, tænkte der var nogen fra klubben der måske havde noget liggende, så jeg kan komme ud med bobblen og vise den frem i klubben
Det er nok kun Curth der har.. Og han er her ikke i dag, men du er velkommen :0)
Daniel