Curth har en 1303 her du måske kan låne fra.. Hvis du selv piller ud.. OG SÆTTER TILBAGE IGEN ;0)
loef@webspeed.dk 2860 Søborg Type 1 '67 One year only
Curth har en 1303 her du måske kan låne fra.. Hvis du selv piller ud.. OG SÆTTER TILBAGE IGEN ;0)
ja tænkte det nok, har prøvet at få fat på ham, skal bare bruge dem til at syne bilen med, men må nok holde fri i morgen og køre til jan koed der er bare så langt :)
er ikke sikker på jeg vil låne uden at spørge om lov først
Altid godt at høre først.. ;0)
kan ikke få fat på ham så må nok køre til jan koed i morgen, er der virkelig ikke nogen der ligger inde med ekstra seler ud over curth :)
fandt nogle selere der passede , bilen gik igennem syn, o fejl bum, så venter afgift, der skal bestilles plader og den skal blæses og males og nogle nye sæder og lidt andet, er der nogen der ligger inde med cabrio dele i klubben, mangler rat, hornkontakt, sæder evt nogle andre baglygter. mvh stefan
Hey Aircoolers.. Er der nogle der skal til VWeekend i Valø "Køge". :)
Go' sommer Daniel
Desværre :(
kommer lørdag ved 14 tiden
Top Poul :)
Kommer også fredag-søndag.
Kanon Henrik :)
Hvaaa Lange, skal den grå ikke luftes den weekend ? ;)
Desværre, der kom lige en baby i vejen - ses om 18 år
Er du blevet far ?
Ja tirsdag nat
Nå for fan.. Stort tillykke så :)
Håber at du nået at købe VW projekt inden ;)
Nåede desværre ikke at ryste Curths porsche-projekt fra ham
Nej den holder han fast i ;0)
Ja, ikke engang cool cash kan få ham på bedre tanker!
De tjener sq for godt de pædagoger, tror jeg skal have et ord med Lars Lykke så vi kan få sat gang i nogle nedskæringer
Stort tillykke Lange med den lille ny.
@Daniel: Jeg har taget de 2 stickers der lå til mig. Kan jeg betale via MobilePay?
vh, Henrik
Niks Henrik.. Gammel daws bank overførsel, eller kontant ;) Skal du til Vallø i år ?
Daniel
Jeg regner med at komme til Vallø hvis vejret arter sig....
Kan du ikke sende mig dit kontonr + beløbet på: orakons@gmail.com
58.- pr stk og jeg kan bare få dem på Vallø :)
Daniel