Jo tak :) Det eneste minus ved motoren er at den ikke kan komme ned i den højde den havde før :( Pga. oliesumpen og så skal den jo os gerne kunne stå fast.
Mob: to095704to/kekri87@gmail.com
Jo tak :) Det eneste minus ved motoren er at den ikke kan komme ned i den højde den havde før :( Pga. oliesumpen og så skal den jo os gerne kunne stå fast.
Hvordan gik det med at få danskeplader på :)
Unik Buggy : Den er sgu fed...
Glæder mig til at prøve den... ;-)
- Se dét r en rigtig Rat....:)
Vh..
vwandmanden : Nemlig... og fed er den sgu... lad os få nogl flere af dem... hehe...
:) arbejder på sagen
Den er fandme fed iba2000, hvordan ser det ud med og få den på plader...?
Mvh. Brian
IBA2000: Den ser mega fed ud! :D er det en traktor front eller hva ?? :D
-IBA, Min far ringer til dig!!!
Jeg hr fundet hans traktor!!!! Hehe sorry ;)
Den r os Fed... :)
- Thomas, r den fra Usa??
Vh..
Ja det er en Cali vogn.
Den har dog stået i 15 år i en garage i Vancouver Canada
Med en defekt motor.
brianbhansen :Jamen den er kortet som buggy, men kan ik læse stel nr så skal ha lavet noget om...
Brian W : Ja det er vist en ferguson eller noget i den stil... ;-)
vwandmanden : Hvorfor ringer han??? Han solgte den jo og viste jeg ville lave noget andet ud af dem... hehe...
- Agh, okay så røg den fra testamentet!!
Der r sq snart kun gården tilbage!!
Og en Russisk stuepige, el hvad hun r :)
Vh..
vwandmanden : LOL... Jamen ligger gården ik i polen?? ;-)
Og hvis det er hende(stuepigen) jeg mødte da jeg købte traktor så er hun sgu ik meget værd når den gamle kradser af... hehe...
IBA2000: har du nogle billeder af hvor langt du er med den nu.. :)
IBA super fed tums up
Brian W : Nej desvære ik... måtte sætte den "lidt" væk pga jeg fik en "ny" bil hjem og den står ik samlet lige pt...
jimmy : Takker... Det er en noget anderledes bil og ret sjov og lidt fed... ;-)
unik buggy... det er min gamle v-rod....:-) savner den sgu... pas godt på den:-) den lille og mig har haft mange gode/fede timer i den!!
jo brian - det havde jeg godt luret :)
den er rigtig cool og vækker temmelig meget opsigt over alt - det er bare lidt synd at den er blevet så "patineret" de sidst par år
unik... ja det kan jeg se.. den har fået noget fugt kan jeg se... ja det er lidt af en trafikstopper og træf... pil propperne ud af udstødningerne... så skal du se...:-)samt høre... håber jeg ser den engang med tiden.... som sagt... masser af gode timer og positiv respons da jeg havde den...
You must log in to post.