Og så til kun lige godt en million...
Fed bil. Og gode billeder. (Den skal nok finde en køber på vwnettet...)
Total fed bil ...meeeeeeeeeeeeen knap 1.3 mill get real
Kan man få hængertræk til den årgang ♥
Det skal være "sortbruneret"skruer/bolte/møtt.
Møtt. m8 skal være til nøglevidde 14.
Og så mangler den lige og blive Droppet/slammet ik?
Ku ikke lade være. Misundelse er en Grim ting.
Egil.
Det er muligt jeg er uoplyst, men man forstår ikke rigtigt hvem sælger forventer vil købe den bil til den pris?
Folk der har forstand ved sikkert at bilen ikke er heeelt så rigtig og fin som os der ikke er kendere. Og de vil derfor givetvis ikke betale, selv med et stort afslag i prisen.
Så er der dem(os) uden særlig forstand tilbage - og hvem tør satse så højt et beløb på en bil, hvor man ingen pejling har om, hvad man selv kan få for den den dag man bliver nødt til at sælge? (Og repræsenterer en gl vw nogensinde en så høj kontantsum...? Men det er nok bare min holdning)
Hvad foregår der på markedet for salg af gl. vwere? Er det bare fyldt af opportunister?
Hej Mikkel
Der er købere til den pris.. et eller andet sted. For et stykke tids siden blev der solgt en samba bus til over en million i USA.
Hebmülleren blev kun lavet i små 700 stk og produktionen startede i 1949. Dette eksempel er nu utroligt flot og i original stand. Det er en meget sjælden bil.
Personligt synes jeg det er en utroligt flot bil og jeg ville meget gerne have fingrene i den. Jeg har bare ikke 225.000 dollars...
Mvh Henrik Hagen
Mikkel, har du set bilen siden du ikke mener den er helt så fin som den ser ud ?
Som Hagen skriver, er der kun bygget knapt 700 stk af den. Der er vel kun 50 tilbage i Verden. Det alene hæver prisen gevaldigt. Specialbiler der er godt restaureret koster bare. Nogen mere end andre.
Til sammenligning har jeg for 2 uger siden overværet en nedpakning af en Aston Martin DB6 fra 68, som, DÆLME, skulle ha en af hver. Den var solgt som projekt til UK for, hold nu fast, £ 190.000.- Den nye ejer forventede, at der skulle postes lige så mange penge i restaureringen (!)
T
Orginal stand?? Ikke helt
Forklapslås,V.handskerum,skærmbånd,spedometerksbel,mellemplade v/varmekasser,trinbræt,kofangerstivere,dørhåndtag,g.stop til foreste bærearme,stødd.for,blæserhus,kul til horn,pedalgummi,res.tankomskifter?dynamoremskive.Og så det med bolte&møtt.
OK. Fair nok. Jeg er ikke SÅ meget inde i de forskellige modeller, at jeg kan se det med håndtag mv.
Men hvis en split bus kan indbringe en mill. så kan en noget mere sjælden Hebmüller vel osse.
Men jeg ska ikke købe ;-)
T
Prisen er jo nok til forhandling, mon ikke,mener ikke den er helt ved siden af.
De dele der Mangler/forkerte er stadig til at finde.
tror stadig det er en ok investering hvis man sætter den i et glasbur i 25 år, så kan den nok sælges for en del mere, også har man 25 år til at udbedre det uorginalheder den nu engang har.
og Mikkel - du skal nok ikke sammenligne den med en 70er glasfiber roadster høhø, men en porsche 356A er feks mere almindelig end denne, det siger lidt om det.
gad vide om de 3 kronemuffer er orginale
You must log in to post.