Tror jeg ikke du vil fortryde RS :-)
</a
Tror jeg ikke du vil fortryde RS :-)
Jeg tager lige på ferie og tænker lidt over det imens. Men du skal være velkommen til at komme og se den uanset
Hendrixx - hvor bor du? har du et nummer, så lad os lige tage en snak. Evt bare lige få synkroniseret hvad du havde forestillet dig.
http://www.keversite.nl/prikbord/adv.php?id=28330
Ellers fin - det er sådan noget der er interessant.. hvis bare han vil handle lidt :-)
Bor i holbæk og mit nummer er 60128635
Er der nogen der har gode transport muligheder hjem fra Nordsverige?
Alle de fede (og billige) står jo relativt langt oppe.
men kun hvis bilen kan køre
Takker Lars..
Tror sgu det bliver en selvhenter i Sverige, hvis ikke der dukker et godt tilbud op herhjemme.
Hvad har du fundet og hvor i sverige jeg har familie der de kan måske hjælpe hvis det var i nærheden af hvor de bor
Jimmy: det ville sgu være cool..
Har selv en morfar der bor i Helsingborg - men der står ikke meget..
Har haft et par stykker på hånden.
De fleste står dog omkring nykøping, vesterås, falun og op.
Havde en rigtigt fed 62'er ratlooker med ordnet bund til 14.000 svenske.
der var også den fedeste 66'er bygget om med oval rude, matgrå patineret lak og en masse fede stumper til 25.000sek leveret i oskarshamn (den stod på Gotland)
Ellers er der en 64'er i Norge til 10k (står omkring Hemsedalen) ved godt det er lidt mere bøvlet med fragt, told og moms osv. - men i de beløb her betyder de ekstra procent ikke det samme.
Ellers må jeg ide der er rift om dem pt. De helt gode står der 2-4 timer på nettet og så er de væk.
Hvor bor din familie?
Mvh
RS
Min far bor tæt på Örebro
Det skal dog siges at det selfølig skal passe ind så at han har tid men ring hvis det er at du finder noget der omkring så kan vi aftale nærmere tror ikke han gør det helt gratis.
Men han har da kørt 2 biler ned for mig lidt vildt ca 1000km i luftkølet:) i et hug han har dog luftet at næste gang måske skulle blive på trailer :) det er jo ikke en luxus bil at køre langt i
mvh Jimmy
22234486
You must log in to post.