vwandmanden : Jeps... ;-)
paer : Desvære... Det har jeg ik... :-)
1303 kørene projekt, med orginale sorte plader & brug for en del tlc... hehe...
Tlf. 50-43-38-68
vwandmanden : Jeps... ;-)
paer : Desvære... Det har jeg ik... :-)
- Kigger hvad der ligger i værkstedet, og hos den gamle..
Havde det været 5 hul, hr jeg nogle ikke så pæne krom, på jagtvognen på marken..
Lidt bredere.. Skal nok kigge..
Vh..
- Men det Blir ikke i dag el imorgen, skal lige en tur om sygehuset igen..
Vh..
vwandmanden : Det gør du bare... ellers kan det jo være du har et par tromler jeg kan bruge istedet for mine... Nu må vi se... ;-)
den er da mega hård kommer til at vende nogle hovder. De løse skærme du har på et af billederne hvor er de fra.
Filip-S : De er købt igemmen en god ven, det er galvaniserede trailerskærme...
fed dyt du har der
Bos1 : Takker... ;-) Prøvede paktisk at ringe til dig den anden dag men kom aldrig igemmen til dig, har du skiftet nr???
nej det er stadig det samme , jeg har bare haft så meget om ørene
bos1 : Det er ok... Hvad er det du er igang med, med din bus???
også den og et gammelt hus, min sygdom, er lige blevet opereret ,børn og alt det andet :-)
Ok... hehe... Ja det er sgu ik altid nemt at kunne nå det hele... :-)
Er der nogle der har link til firmaer der sælger hot rod dele, helst i glasfiber, evt legends car racer dele???
Mangler link til karos / skærme / front...
Mvh. Bo
Nu så jeg den anden bo søgte en legend.. på deres officielle side kan man købe skærme osv
simen : Ok... Det så jeg sgu ik lige... hehe...
Har du et link??
vil du bytte den til en peugeot 306 med 3 mdr til syn og plader
hotrod bug : Nej tak... :-)
Cruus : Tror den er væk, det mener den nye ejer, når han for den hentet... hehe...
Nå ok, var sgu et spændende projekt ellers, håber han laver projekt tråd....
Hyg
/Michael
Hvis du har solgt den til en Fra djævle øen så skal de holdes i kort snor husk det :-)
Curth
Cruus : Jeps... Det er det klart, men skal vælge og det har jeg jo så gjort, der bliver solgt godt fra her... ;-)
curthhansen (kbh-2800) : Jeps... Ved det! ! ! Han bliver også sparket til en gang i ugen... hehe...
smid en sms... ;-)
You must log in to post.