Jeg er begndt at samle stumperne til en type 4 turbo motor istedet for min 1914 så tænkte lige om der er forskel i holdbarhed eller ydelse ved at hente ccm i cyllinder størrelse eller i slag længden.
Vw buggy 2,3 supercharger
Jeg er begndt at samle stumperne til en type 4 turbo motor istedet for min 1914 så tænkte lige om der er forskel i holdbarhed eller ydelse ved at hente ccm i cyllinder størrelse eller i slag længden.
Der er mange problemer forbundet med stor boring og turbo, med mindre man vælger nogen lidt eksotiske løsninger. Så som udgangspunkt er det bedst at blive på 94 mm boring. slaglængde er godt :-) MEN, det er næsten bedre at spørge: hvor mange hk er målet ? Derefter kan man begynde at designe motoren og de forskellige dele. Den anden vej omkring er noget bæ. For det ender altid med kompromiser de forkerte steder, med et mindre tilfredsstillende resultat som følge.
Skriv evt off line, så finder vi ud af det.
T
Jeg har en kasse delvis komplet turbo kit til type 4. Ring hvis du er intereseret
You must log in to post.