Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  ? ccm bedst at hente i cyl eller slag på turbo motor

Tags:
No tags yet.

(permalink) tofts Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Jeg er begndt at samle stumperne til en type 4 turbo motor istedet for min 1914 så tænkte lige om der er forskel i holdbarhed eller ydelse ved at hente ccm i cyllinder størrelse eller i slag længden.

-------------------------------------------
Vw buggy 2,3 supercharger
(permalink) Farmer Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Der er mange problemer forbundet med stor boring og turbo, med mindre man vælger nogen lidt eksotiske løsninger. Så som udgangspunkt er det bedst at blive på 94 mm boring. slaglængde er godt :-) MEN, det er næsten bedre at spørge: hvor mange hk er målet ? Derefter kan man begynde at designe motoren og de forskellige dele. Den anden vej omkring er noget bæ. For det ender altid med kompromiser de forkerte steder, med et mindre tilfredsstillende resultat som følge.

Skriv evt off line, så finder vi ud af det.

T

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Niels_Kristiansen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Jeg har en kasse delvis komplet turbo kit til type 4. Ring hvis du er intereseret

-------------------------------------------
niels.kristiansen@gmail.com 2893-1000
http://www.facebook.com/niels.kristiansen1

Reply

You must log in to post.