Hej VwVenner :-)
Efter at jeg har fået løst mit problem med revner/huller i indsugnings portene med belzona(Tak til Jakob Spring) skal jeg jo selvfølgelig starte forfra med justering.
Sidste sæson fik jeg den justeret ind på rullefelt hos en "specialist" her på fyn. Hans løsning på de utætte porte var åbentbart at sidde forskellige tomgangsdyser i karburatorene, eller også vidste han ikke de var forskellige. Der står 60F10 på alle 4, men på 3 af dem står der EW også. Disse 3 dyser er Markant større en den sidste(Se billed 1). Hvad betyder dette EW og hvad for nogen er de "rigtige" 60 dyser? Og hvad betyder F10???
De andre 4 tomgangsdyser der sad i karburatorene da jeg fik dem har et ekstra hul på siden af dysen(se billed 2) Dette er der ikke på 60F10'erne. Disse dyser hedder 65F8, men skriften i dysen er ikke den samme, og jeg synes ved øjemål af dem der skiller sig ud på skriften også skiller sig ud på hullet i siden, bedøm selv(billed 2) den længst til venstre er den med anden skrift.
Hvilke af disse 4 forskellige dyser er den rigtige type? Og er der en der har 4 ens 60 eller 65 dyser jeg kan Købe??
Sidste billed er bilen uden bagende :) Dette er sku skønt at arbejde på :)
Mvh Tommy Hummel
Wir, die Jungen mit dem Typ 4! Laut, Breit und Tief! Hummel206@hotmail.com