Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000
22:36 John Pedersen Skagen: Jo det kan man sagtens http://vwnettet.dk/topic/219319
21:22 Den halvblinde: Desværre ik
13:33 my56vw: 1303
18:10 Michael Munk: Kan man ikke længere søge herinde

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Forskel på 25 og 30 HK motorblok

Tags:
No tags yet.

(permalink) AircooledBoxer Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hvad er materiale forskellen i en 25HK motorblok kontra en 30HK?

Jeg har en af hver, og 25HK blokken er betydelig tungere end 30HK blokken.

Begge er selvfølgelig uden indmad.

-------------------------------------------
Ingen VW for første gang i 25 år.
AircooledBoxer.dk
(permalink) B_H Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hvis den 25èr er gammel nok kan den være lavet i alu

-------------------------------------------
Brian Hansen http://www.AIRRACERS.dk
20627996 brian.hansen@oncable.dk
54 oval, 911T/E 72, 411L 69
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Uden at være ekspert på det helt gamle. Så vil jeg godt vove pelsen og sige: En 25 HK og en 30HK, er to vidt forskellige motorer der ikke har ret meget til fælles.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) AircooledBoxer Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Har kigget lidt mere på det, og ser ud til at VW d. 19 Januar 1951 skiftede fra aluminium til en magnesium blanding.

-------------------------------------------
Ingen VW for første gang i 25 år.
AircooledBoxer.dk

Reply

You must log in to post.