Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Forskel på 25 og 30 HK motorblok

Tags:
No tags yet.

(permalink) AircooledBoxer Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Hvad er materiale forskellen i en 25HK motorblok kontra en 30HK?

Jeg har en af hver, og 25HK blokken er betydelig tungere end 30HK blokken.

Begge er selvfølgelig uden indmad.

-------------------------------------------
Ingen VW for første gang i 25 år.
AircooledBoxer.dk
(permalink) B_H Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Hvis den 25èr er gammel nok kan den være lavet i alu

-------------------------------------------
Brian Hansen http://www.AIRRACERS.dk
20627996 brian.hansen@oncable.dk
54 oval, 911T/E 72, 411L 69
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Uden at være ekspert på det helt gamle. Så vil jeg godt vove pelsen og sige: En 25 HK og en 30HK, er to vidt forskellige motorer der ikke har ret meget til fælles.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) AircooledBoxer Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Har kigget lidt mere på det, og ser ud til at VW d. 19 Januar 1951 skiftede fra aluminium til en magnesium blanding.

-------------------------------------------
Ingen VW for første gang i 25 år.
AircooledBoxer.dk

Reply

You must log in to post.