så er det latebay spindler og dem laver jeg masser af i denne serie. arbejder videre på dem på tirsdag
T: 60350036 - Brug for hjælp til din mac? http://duckshouse.dk
så er det latebay spindler og dem laver jeg masser af i denne serie. arbejder videre på dem på tirsdag
Super. Så blev jeg så klog.
Men jeg vil gerne bestille et par. Så får du mine i bytte.
Ok smid mig en mail på duck @ itiot.dk - så aftaler vi lige nærmere
så er der 4 sæt til svejs :-)
Fedt!
Er mit sæt iblandt?
Chr
jeps dit sæt har serienummer 003
Nøøøøjjj jeg glæder mig. Hehe
Du svarede aldrig på hvad det koster at sende et sæt spindler. Skal har sendt mine over til dig.
gratis fragt i dk :-)
pak gevind på akslen godt ind og pak dem godt sammen i en lille pakke og send dem med gls for 50 kr
Hvaaa duck, skulle du ikke lige smide op hvordan du dropper dem ? Der er måske andre smede der godt ville ha muligheden for lidt at slamme pickuppen ;)
Det ville da være og ødelægge sin egen forretning..
Andy har lagt nogle billeder op om det du skal bare lede
Det der kræves er en dreje bænk og en tig svejser som jeg husker det
Og noget og skære de originale over med..:)
drejebænk er der ikke brug for mere - jeg har videreudviklet på processen - mine bliver nu fræst og mere siger jeg ikke :-)
Det har kostet en del tid og penge på at få dem rigtig på plads og de er igennem 4 mand før de er færdige.
så er der 7 sæt til maler imorgen
Kan de overhovedet Godkendes til Syn, eller hvad gør man?
Man siger ikke noget, og det er sgu gode spindler. Har selv et sæt på og jeg køre min doka hårdt. De fungere bare.
Tak peter -- der kører vel 20 sæt rundt i verden med mine spindler og mon ikke nogen har synet bilen med dem på?
Man ser det ikke rigtig når de er monteret - de er jo pænt svejst i modsætning til nogle af de amerikanske.
Jeg har 7 sæt klar i næste uge - så jeg tager gerne imod bestillinger nu. -- 2 er solgt allerede.
Man skal være ualmindelig dygtig for at se, at de er ombygget. En god ting ville da nok være at snavse dem lidt til. Så de ikke skilder sig ud fra resten af undervognen. Hvis den er beskidt. Og det er helt nye spindler man sætter på.
Jeg har kørt over 30000 km nu og det spiller bare, og blev synet med dem på. Og tro mig DE ER testet hårdt. Har taget en del sving nu hvor forhjulene ligesom slipper lidt og bagenden skrider lidt ud. Dem køre bare 100 gange bedre med dem. Køb, bliv tilfreds og få det bredestes smil i byen. Det har jeg.....
super kvalitet, jeg er også blevet synet med dem på. no problem.
kan stærkt anbefales, og det er lige præcis hvad din bay mangler ;)
Har lige talt med maleren og de er klar sidst på ugen.
så begynder der at ske noget - 3 sæt solgt - 4 tilbage
skynd jer før de ryger.
2 sæt tilbage....
Skifter man kun spindlen, eller skifter man andet i samme omgang...?